@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Aydane: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/blkMk/kyrkan-nekar-nakenkatterna--nu-hotas-dromvigseln Citat: Bröllopet skulle bli den bästa stunden i Nicole Romas och Björn Rehnfeldts liv. Nu kanske drömmen inte kan genomföras. Parets katter är nämligen inte välkomna in i kyrkan. – Det är som att de skulle neka någons barn att vara med på bröllopet, säger Nicole. Alltså... What? Någon på Aftonbladet som slarvat med att kolla kalendern och tror att det är första april? Är det här PÅ RIKTIGT? Citat: Vi känner oss väldigt kränkta. Förstår det. Låter som att de borde ta upp fallet med DO... Låt alla husdjur också gå på bröllop! Haha, jag tycker typ egentligen att det är en vettig åsikt: det var mest deras reaktion som var rolig (och att Aftonbladet uppenbarligen tyckte att det var en viktig artikel >< ) 28 feb, 2017 14:00 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Kul när en uppgift i kursen är att se alla SVTs avsnitt om Macchiarini!
28 feb, 2017 14:26 |
|
Skyfall
Elev |
28 feb, 2017 14:27 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-;
28 feb, 2017 14:31 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre
28 feb, 2017 14:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... 28 feb, 2017 14:37 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... Har en vikarie som blir arg när man är klar med uppgifterna, men han ger en aldrig extra uppgifter att göra
28 feb, 2017 14:38 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... Alltså jag fattar inte varför de blir arga... Det är väl bara bra om man gjort det man skulle
28 feb, 2017 14:38 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... Alltså jag fattar inte varför de blir arga... Det är väl bara bra om man gjort det man skulle EXAKT VARFÖR TÄNKER DEM INTE LOGISKT???? 0.0
28 feb, 2017 14:39 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Vikarien är sämst och märker inte att man sitter med mobilen Värre när vikarien blir sur för allt (t.ex om man är klar med alla uppgifter och inte har jobb kvar att göra) och hen sitter själv bara med telefonen ;-; Ja det är MYCKET värre Ibland när jag blir färdig med uppgifter och frågar om jag kan läsa en bok så säger min vikarie att jag ska göra något annat färdigt men när man har inte det blir han arg.... Alltså jag fattar inte varför de blir arga... Det är väl bara bra om man gjort det man skulle EXAKT VARFÖR TÄNKER DEM INTE LOGISKT???? 0.0 Vikarierna kanske tror att man kommer tramsa runt när man inte har något att jobba med
28 feb, 2017 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen