@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/blkMk/kyrkan-nekar-nakenkatterna--nu-hotas-dromvigseln
Citat: Bröllopet skulle bli den bästa stunden i Nicole Romas och Björn Rehnfeldts liv. Nu kanske drömmen inte kan genomföras. Parets katter är nämligen inte välkomna in i kyrkan. – Det är som att de skulle neka någons barn att vara med på bröllopet, säger Nicole. Alltså... What? Någon på Aftonbladet som slarvat med att kolla kalendern och tror att det är första april? Är det här PÅ RIKTIGT? Citat: Vi känner oss väldigt kränkta. Förstår det. Låter som att de borde ta upp fallet med DO... 28 feb, 2017 05:04 |
|
Parseltongue
Elev |
28 feb, 2017 08:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ursäkta mig men... VAR HAR JANUARI OCH FEBRUARI TAGIT VÄGEN?!
Jag. Förstår. Inte. Hur. Tiden. Kan. Gå. Så. HÄR. Fort. blir det värre med åren? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 feb, 2017 08:52 |
|
Parseltongue
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Ursäkta mig men... VAR HAR JANUARI OCH FEBRUARI TAGIT VÄGEN?! Jag. Förstår. Inte. Hur. Tiden. Kan. Gå. Så. HÄR. Fort. blir det värre med åren? Ja, det verkar inte bättre? Tiden bara rusar iväg :o
28 feb, 2017 09:56 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag och mamma tänkte ha en liten kväll med 80's tema om någon vecka, och undrar nu om någon av er har några låtar som ni direkt tänker "Ah! 80-talet!", som med andra ord bara måste finnas på en spellista en sån kväll?
Det är förresten väldigt intressant att lyssna på mamma när hon berättar om när hon var i min ålder osv. Hon och pappa var hippies. Spoiler: Tryck här för att visa!
28 feb, 2017 10:18 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Angelinaa Jag pluggade också på uni för några år sen i runt två år. Lärde aldrig känna nån. Sen hoppade jag av så fun times. Flyttade till nuvarande ort o ah.. Även om vi har väldigt bra stämning på jobbet o alla tkr mkt om varandra så är det inte direkt så att vi umgås privat. Det svåraste kan jag tycka är att hitta folk med något så när gemensamma intressen. Jag tkr att folk i "min ålder" antingen bara verkar skaffa barn så dom har ett halvt fotbollslag eller så är dom ute o festar tills solen går upp varenda lediga stund o jag kan verkligen inte tänka mig att göra nått av dom Jag hade sån himla tur. Har alltid haft svårt att skaffa vänner, men under nolle-p skulle min klass ha på sig kepsar, och två stycken hade ritat dödsrelikerna på sina. Dom är jag astighta med nu :3 ![]() ![]()
28 feb, 2017 10:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
slösade 60 galleoner på drakmat och drakgodis pga trodde inte jag hade något
28 feb, 2017 11:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Dags o stänga av huvud o kropp o åka o jobba då. Vi börjar med ett två-timmars planeringsmöte inför kommande året med cheferna. Ffs... D:
28 feb, 2017 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Aydane: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/blkMk/kyrkan-nekar-nakenkatterna--nu-hotas-dromvigseln Citat: Bröllopet skulle bli den bästa stunden i Nicole Romas och Björn Rehnfeldts liv. Nu kanske drömmen inte kan genomföras. Parets katter är nämligen inte välkomna in i kyrkan. – Det är som att de skulle neka någons barn att vara med på bröllopet, säger Nicole. Alltså... What? Någon på Aftonbladet som slarvat med att kolla kalendern och tror att det är första april? Är det här PÅ RIKTIGT? Citat: Vi känner oss väldigt kränkta. Förstår det. Låter som att de borde ta upp fallet med DO... Låt alla husdjur också gå på bröllop! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 feb, 2017 13:30 |
|
Frivolt
Elev |
VILL BARA HA LÖRDAG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28 feb, 2017 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen