@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tyckte det var tråkigt att jag har så lite gig... sent igår fick jag förfrågan om att giga nu ikväll... lite kort varsel, jobbar ju hela dagen, hinner inte förbereda mig. Men tackade ja ändå. Mår illa och har ingen lust alls att stå och låtsas vara rolig. Stannade på kontoret efter jobbet och övade men tycker det är creepy efter att alla gått hem, jag har lyssnat för mycket på creepypodden... så övade inte så länge. Det får bära eller brista. Nu sitter jag på restaurang och väntar på kikärtscurryn jag drömmer om ibland.
Har trots omständheterna tänkt dra ett rykande färskt skämt om Trump och toaletter. Det känns som folk tycker jag ör tråkig om jag bara kör mitt gamla vanliga (inte för att merdelen sett mig innan, men de som har...) Aaahhh varför håller jag på med standup??? D: 27 feb, 2017 18:16 |
|
theLilyPotter
Elev |
27 feb, 2017 18:18 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whats your name, cyerkatt...? Jag kollade upp mitt nya för ett par dagar sedan och såg att 0 personer har det namnet i Sverige, det fick det att kännas lite.. roligare.. (det där med att smälta in i mängden kan jag nog glömma, däremot... Kolla i början på min profil! 27 feb, 2017 18:34 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför just 2011? Känns som om 2011 var bästa året just för mig. Skrivet av Fellrendión: Förstår känslan. 2011 var en så fin tid för mig... men jag gillar inte den jag var då. Jag vill inte förlora de fina minnena jag fått nu på vägen även om jag mådde mycket bättre då. Visst var det! Härliga stunder befann jag mig i under 2011. Därför vill jag tillbaka.
27 feb, 2017 18:38 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
27 feb, 2017 18:46 |
|
Borttagen
|
Februari börjar alltid på samma veckodag som mars och november om det inte är skottår, och samma veckodag som augusti om det är skottår. Under skottår börjar och slutar februari med samma veckodag, vilket aldrig sker annars (vare sig med februari eller någon annan månad).
- Wikipedia Detta underlättade mitt jobb väldigt mycket idag! 27 feb, 2017 18:48 |
|
Borttagen
|
När ska Dead by April eller Crucified Barbara rädda mello igen?
27 feb, 2017 19:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Saknar sena sommarkvällar & evenemangen som ordnas, Europas matvecka, taiteidenyö, mmassa sportevenemang, konserter & mjukglass.. Kan någon snälla få tiden att gå snabbare fram till Sommaren nu?!
27 feb, 2017 20:43 |
|
Trädet
Elev |
Jag kommer ihåg en gång i lågstadiet när min kompis sa:
"Du är 50% tjej och 51% kille" JAG ÄR 101% MÄNNISKA
27 feb, 2017 21:05 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Trädet: Jag kommer ihåg en gång i lågstadiet när min kompis sa: "Du är 50% tjej och 51% kille" JAG ÄR 101% MÄNNISKA Haha! Bra logik!
27 feb, 2017 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen