@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av ella potter: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag Jaazz! ♥_♥ Dags o skapa en? Jaa! Fast vilka regler ska man ha i den x) det finns en skam tråd där man kan dissktuera, men inte en klubb tror jag Vet Inte, typ mugglis regler? Typ ja x)
27 feb, 2017 08:15 |
|
Skyfall
Elev |
27 feb, 2017 08:20 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
På väg till skolan. Oh God. Äntligen.
27 feb, 2017 08:22 |
|
Matilda Black
Elev |
27 feb, 2017 09:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Angelinaa Jag pluggade också på uni för några år sen i runt två år. Lärde aldrig känna nån. Sen hoppade jag av så fun times. Flyttade till nuvarande ort o ah.. Även om vi har väldigt bra stämning på jobbet o alla tkr mkt om varandra så är det inte direkt så att vi umgås privat.
Det svåraste kan jag tycka är att hitta folk med något så när gemensamma intressen. Jag tkr att folk i "min ålder" antingen bara verkar skaffa barn så dom har ett halvt fotbollslag eller så är dom ute o festar tills solen går upp varenda lediga stund o jag kan verkligen inte tänka mig att göra nått av dom 27 feb, 2017 10:43 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
27 feb, 2017 11:17 |
|
Klaestron
Elev |
27 feb, 2017 11:28 |
|
Borttagen
|
Haha, den var sjukt bra ju 27 feb, 2017 16:05 |
|
Borttagen
|
Ändå vilken mycket mer avslappnad attityd man har till redovisningar på universitet jämfört med gymnasiet. Man tänker mest att äsch, ska bara stå och berätta lite om det här, medan det vara en stor grej varje gång på gymnasiet.
27 feb, 2017 17:26 |
|
Skyfall
Elev |
27 feb, 2017 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen