@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag Jaazz! ♥_♥
26 feb, 2017 21:36 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag Jaazz! ♥_♥ Dags o skapa en?
26 feb, 2017 21:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Komma hem efter en LÅNG arbetsdag. Sätter sig i soffan. Ska äta en banan. Försöker öppna banen. Bananen vill inte bli öppnad. Tar i lite för hårt o råkar mosa hela banen i min hand.
Well det här summerar ju min dag i helhet rätt bra. 26 feb, 2017 21:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag har städat mitt rum i 5h till 80's musik. Har sorterat alla kläder också, och slängt bort sånt som jag borde ha slängt för länge sen, och gett bort sånt som jag inte kommer använda. Känns så skönt?
26 feb, 2017 21:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Komma hem efter en LÅNG arbetsdag. Sätter sig i soffan. Ska äta en banan. Försöker öppna banen. Bananen vill inte bli öppnad. Tar i lite för hårt o råkar mosa hela banen i min hand. Well det här summerar ju min dag i helhet rätt bra. Alltså jag har lärt mig att öppna bananen åt "fel" håll för det gör aporna. Det gör det hela mycket enklare Men hoppas att bananen var god iaf och att kvällen blir bättre ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 feb, 2017 22:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Vildvittra Jo, jag vet om det där
26 feb, 2017 22:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag Jaazz! ♥_♥ Dags o skapa en? Jaa! Fast vilka regler ska man ha i den x)
26 feb, 2017 22:18 |
|
Angelinaa
Elev |
Jag är så imponerande dålig på att lära känna folk. Jag flyttade hit för ett halvår sedan och känner fortfarande inte en enda person här, vad fan är det för fel på mig? :s
26 feb, 2017 22:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Angelinaa: Du är inte ensam, if it makes u feel better. Bott i "min" ort i fyra år o känner inte en själ :OJag är så imponerande dålig på att lära känna folk. Jag flyttade hit för ett halvår sedan och känner fortfarande inte en enda person här, vad fan är det för fel på mig? :s 26 feb, 2017 22:36 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag Jaazz! ♥_♥ Dags o skapa en? Jaa! Fast vilka regler ska man ha i den x) det finns en skam tråd där man kan dissktuera, men inte en klubb tror jag ![]() 26 feb, 2017 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen