Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23623 23624 23625 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aydane I wish! Försöker förgäves få tag på vegoostbågarna som finns nu, men de är slut i lager. En dag så....

26 feb, 2017 20:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥


En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge

Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem

#problemsolver


Well - det är nog det bästa tror jag


Spoiler:
Tryck här för att visa!Men det heter iallafall ostkrok sådeså!

26 feb, 2017 20:59

uinls
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥


En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge

Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem

#problemsolver


Well - det är nog det bästa tror jag


Spoiler:
Tryck här för att visa!Men det heter iallafall ostkrok sådeså!


Tror det heter ostkui

26 feb, 2017 21:01

Borttagen

Avatar


Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda.

http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar

26 feb, 2017 21:05

Emmi
Prefekt

Avatar


Någon kan skriva skit om något för bara för att h*n sitter bakom en skärm.. Åh jag önskar jag kunde få se den i ögonen när den säger det. Usch vad arg jag är..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

26 feb, 2017 21:10

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda.

http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar

Alltså, önskar att det var lika lätt att få tag på veganska grejer som icke-veganska. Känns så surt att man behöver anstränga sig för att vara etisk liksom.

26 feb, 2017 21:12

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda.

http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar

Alltså, önskar att det var lika lätt att få tag på veganska grejer som icke-veganska. Känns så surt att man behöver anstränga sig för att vara etisk liksom.


Samtidigt får man ju lov att säga att det verkligen går framåt fort nu! Att det ens finns veganska ostbågar liksom. Är ju praktiskt taget en bebisvegan på ett år, men jag tänker på de som blev veganer för 30 år sedan då inte ett substitut fanns i sikte.

26 feb, 2017 21:16

Skyfall
Elev

Avatar


Varför finns det inte en Skam-klubb?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

26 feb, 2017 21:22

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Skyfall:
Varför finns det inte en Skam-klubb?

Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

26 feb, 2017 21:25

Skyfall
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Skyfall:
Varför finns det inte en Skam-klubb?

Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥

Japp tycker jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

26 feb, 2017 21:35

1 2 3 ... 23623 23624 23625 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.