@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aydane I wish! Försöker förgäves få tag på vegoostbågarna som finns nu, men de är slut i lager. En dag så....
26 feb, 2017 20:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem #problemsolver Well - det är nog det bästa tror jag Spoiler: Tryck här för att visa! 26 feb, 2017 20:59 |
|
uinls
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem #problemsolver Well - det är nog det bästa tror jag Spoiler: Tryck här för att visa! Tror det heter ostkui 26 feb, 2017 21:01 |
|
Borttagen
|
Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda.
http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar 26 feb, 2017 21:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Någon kan skriva skit om något för bara för att h*n sitter bakom en skärm.. Åh jag önskar jag kunde få se den i ögonen när den säger det. Usch vad arg jag är..
26 feb, 2017 21:10 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda. http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar Alltså, önskar att det var lika lätt att få tag på veganska grejer som icke-veganska. Känns så surt att man behöver anstränga sig för att vara etisk liksom. 26 feb, 2017 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Det är de här ostbågarna (eller krokarna, tänker inte vara tjurig nu) jag pratade om! Förstår verkligen att quinoa och kale avskräcker rejält, men å andra sidan låter ju jalapeño och cheddar riktigt gott. och chipsen av samma märke är fenomenalt goda. http://www.vegokoll.se/2017-02-24/veganska-ostbagar Alltså, önskar att det var lika lätt att få tag på veganska grejer som icke-veganska. Känns så surt att man behöver anstränga sig för att vara etisk liksom. Samtidigt får man ju lov att säga att det verkligen går framåt fort nu! Att det ens finns veganska ostbågar liksom. Är ju praktiskt taget en bebisvegan på ett år, men jag tänker på de som blev veganer för 30 år sedan då inte ett substitut fanns i sikte. 26 feb, 2017 21:16 |
|
Skyfall
Elev |
26 feb, 2017 21:22 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥
26 feb, 2017 21:25 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: Varför finns det inte en Skam-klubb? Undrar jag med! Vi har ju en skam grupp.. Shall we skapa en? x) ♥ Japp tycker jag
26 feb, 2017 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen