Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23622 23623 23624 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Hemma igen. Helt slut. Helgen har gått otroligt snabbt! Vi har mest bara hängt på avdelningen och spelat Harry Potter-monopol!

26 feb, 2017 19:50

Matilda weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

26 feb, 2017 19:50

Fjalar
Elev

Avatar


Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå.

26 feb, 2017 20:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå.
Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren?

26 feb, 2017 20:08

Fjalar
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fjalar:
Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå.
Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren?

Näe inte pinsamt och jag skrev mitt namn i mejlet, men enligt själva mejladressen är det från Simone Moonfire och jag heter verkligen inte Simone irl x)

26 feb, 2017 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fjalar:
Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå.
Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren?

Näe inte pinsamt och jag skrev mitt namn i mejlet, men enligt själva mejladressen är det från Simone Moonfire och jag heter verkligen inte Simone irl x)
Aha.

26 feb, 2017 20:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥

26 feb, 2017 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥


En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge

26 feb, 2017 20:46

uinls
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥


En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge


Jag brukar kalla de för ostpenisar

26 feb, 2017 20:47

Aydane
Elev

Avatar

+3


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Matilda weasley:
Skrivet av Frivolt:
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!

And I'm not even sorry


OSTKROKAR!!!
Yay för fler som säger ostkrokar!
Ostkrokar ostkrokar ostkrokar!


ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥


En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge

Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem

#problemsolver

26 feb, 2017 20:51

1 2 3 ... 23622 23623 23624 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.