@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Hemma igen. Helt slut. Helgen har gått otroligt snabbt! Vi har mest bara hängt på avdelningen och spelat Harry Potter-monopol!
26 feb, 2017 19:50 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! Jag är jag, det är inte du :P
26 feb, 2017 19:50 |
|
Fjalar
Elev |
Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå.
26 feb, 2017 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren?Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå. 26 feb, 2017 20:08 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren? Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå. Näe inte pinsamt och jag skrev mitt namn i mejlet, men enligt själva mejladressen är det från Simone Moonfire och jag heter verkligen inte Simone irl x) 26 feb, 2017 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Aha.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Pinsamt? Vet hon vem det är som är avsändaren? Råkade skicka läxan till läraren med min star stable-mejl istället för min vanliga. Ehehe ojdå. Näe inte pinsamt och jag skrev mitt namn i mejlet, men enligt själva mejladressen är det från Simone Moonfire och jag heter verkligen inte Simone irl x) 26 feb, 2017 20:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ 26 feb, 2017 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge 26 feb, 2017 20:46 |
|
uinls
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge Jag brukar kalla de för ostpenisar 26 feb, 2017 20:47 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Frivolt: Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!! And I'm not even sorry OSTKROKAR!!! Yay för fler som säger ostkrokar! Ostkrokar ostkrokar ostkrokar! ELLER HUR!!! OSTKROKAR ♥ En krok är något man kan hänga saker på. Den formen ostbågar generellt har gör att man inte kan hänga något på dem - alltså heter det ostbågar, då de bättre uppfyller kriterierna för en båge Man kan också kringgå problemet genom att äta upp dem innan man hinner prata om dem #problemsolver 26 feb, 2017 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen