@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vapor
Elev |
26 feb, 2017 17:47 |
|
Borttagen
|
Det här saknar man ju ibland i mello ♥
26 feb, 2017 18:20 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ haha föddes ett år efter och jag kan knappast komma igåg, men alltså dem är ju bra! ♥
26 feb, 2017 18:44 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ Vilken mysig låt!♥ Saknar när mello faktiskt var mysigt och underhållande, jag tittar inte längre då jag bara tycker det är så "framtvingat"
26 feb, 2017 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ haha föddes ett år efter och jag kan knappast komma igåg, men alltså dem är ju bra! ♥ Jag såg dom live en gång samma år som det här gick på TV. Jag var bara fem år och jätteblyg när jag skulle få deras autograf x) 26 feb, 2017 18:47 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ haha föddes ett år efter och jag kan knappast komma igåg, men alltså dem är ju bra! ♥ Jag såg dom live en gång samma år som det här gick på TV. Jag var bara fem år och jätteblyg när jag skulle få deras autograf x) haha men du har kvar autografen? xD
26 feb, 2017 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ haha föddes ett år efter och jag kan knappast komma igåg, men alltså dem är ju bra! ♥ Jag såg dom live en gång samma år som det här gick på TV. Jag var bara fem år och jätteblyg när jag skulle få deras autograf x) haha men du har kvar autografen? xD Ja. Vet dock inte vart den är x) 26 feb, 2017 18:49 |
|
Kaiia
Elev |
26 feb, 2017 19:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Det här saknar man ju ibland i mello ♥ Åååh jaa!! Detta år var första av mååånga mellofinaler jag har sett hos mina grannar.. Dessa känns som så nostaligiska nu x)
26 feb, 2017 19:13 |
|
Frivolt
Elev |
Har 2 påsar chips, en påse ostkrokar och två olika dipper!!
And I'm not even sorry 26 feb, 2017 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen