@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
TV bilden slutade fungera när Melodifestivalen började så vi fick åka till mormor och se det istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 feb, 2017 22:01 |
|
Obliviate_
Elev |
nä. time to hit the hay. jobbar i fjorton timmar imorgon..
25 feb, 2017 22:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag har ätit en omelett, en korv & godis på hela dagen. Och jag är inte hungrig. Jag har tappar 3 kg på en vecka utan att ens ha kräksjuka eller någon sorts sjukdom
25 feb, 2017 22:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag har ätit en omelett, en korv & godis på hela dagen. Och jag är inte hungrig. Jag har tappar 3 kg på en vecka utan att ens ha kräksjuka eller någon sorts sjukdom Nejj gå och äta något!!! NUUU!!
25 feb, 2017 22:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har ätit en omelett, en korv & godis på hela dagen. Och jag är inte hungrig. Jag har tappar 3 kg på en vecka utan att ens ha kräksjuka eller någon sorts sjukdom Nejj gå och äta något!!! NUUU!! Still not hungryy.. Men ja sak ti mommo & fammo denh veckan såå xD Ha du sitt dendä bilden om när man fa ti mommo vs när man kommer hem tibaka.. Den går på en massa finska sidor x) Men ja lär ju gå opp 6 kg snart nudåå
25 feb, 2017 22:55 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har ätit en omelett, en korv & godis på hela dagen. Och jag är inte hungrig. Jag har tappar 3 kg på en vecka utan att ens ha kräksjuka eller någon sorts sjukdom Nejj gå och äta något!!! NUUU!! Still not hungryy.. Men ja sak ti mommo & fammo denh veckan såå xD Ha du sitt dendä bilden om när man fa ti mommo vs när man kommer hem tibaka.. Den går på en massa finska sidor x) Men ja lär ju gå opp 6 kg snart nudåå Haha ja jag har sett den och speciellt om din mommo/fammo (kommer inte ihåg vem) lagar 6 olika rätter så då får du ju tillräckligt med mat xD
25 feb, 2017 23:09 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har ätit en omelett, en korv & godis på hela dagen. Och jag är inte hungrig. Jag har tappar 3 kg på en vecka utan att ens ha kräksjuka eller någon sorts sjukdom Nejj gå och äta något!!! NUUU!! Still not hungryy.. Men ja sak ti mommo & fammo denh veckan såå xD Ha du sitt dendä bilden om när man fa ti mommo vs när man kommer hem tibaka.. Den går på en massa finska sidor x) Men ja lär ju gå opp 6 kg snart nudåå Haha ja jag har sett den och speciellt om din mommo/fammo (kommer inte ihåg vem) lagar 6 olika rätter så då får du ju tillräckligt med mat xD Jaah xD Min fammo laga ju 12 rättersmiddag fö 2veckor sen. De va sjukt x) Men man får ju 70 % av gångerna en slant elä nånting att ta hem xD
25 feb, 2017 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
Man tycker att en låt är bra när det seriöst är den enda låten man lyssnat på under hela veckan och fortfarande gillar den lika mycket. =)))
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 feb, 2017 23:21 |
|
LunaLovegood:)
Elev |
26 feb, 2017 08:49 |
|
Trädet
Elev |
https://youtu.be/s_fTVSY4jVU Det ska finnas i beskrivningen!
26 feb, 2017 08:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen