@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Mitt är snart slut efter helgen Neej, stakarn. Så du hade en vecka innan mig? Ja... jag gillar inte det.... varför kan inte helgerna vara 10000 timmar långa?? Eller hur?? Gå i skolan 2 dagar och vara ledig 5 dagar vore ju perfekt Den där idén förtjänar nobelpris Eller så kan det vara 10000 timmar på helgerna och 10 minuter på vardagarna Fast Fredag räknas som Helg! Hahah, då gör vi så att de två dagarna vi går i skolan är 10 minuter Alltså vi är verkligen för smarta 25 feb, 2017 08:55 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Mitt är snart slut efter helgen Neej, stakarn. Så du hade en vecka innan mig? Ja... jag gillar inte det.... varför kan inte helgerna vara 10000 timmar långa?? Eller hur?? Gå i skolan 2 dagar och vara ledig 5 dagar vore ju perfekt Den där idén förtjänar nobelpris Eller så kan det vara 10000 timmar på helgerna och 10 minuter på vardagarna Fast Fredag räknas som Helg! Hahah, då gör vi så att de två dagarna vi går i skolan är 10 minuter Alltså vi är verkligen för smarta SÅklart
25 feb, 2017 10:23 |
|
Emmi
Prefekt |
25 feb, 2017 11:42 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Emmi: Aså så jäkla härligt väder idag. AJg har varit vaken i 3 timmar och varit ute 2.5 timmar x) Ja, vädret är sjukt fint! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 25 feb, 2017 13:44 |
|
Borttagen
|
jag ska på sushi- och mellokväll med bb & tre andra från min klass
vi ska göra sushi och baka och se på melodifestivalen basically?? mys♥33 25 feb, 2017 13:59 |
|
Frivolt
Elev |
Jag måste lära mig hur man syr ett linne av en t-shirt xD har så många t-shirtar som jag gillar men som jag inte kan ha för att jag klarar inte av att ha t-shirtar på mig (det känns så instängt och jaa - svårt o förklara)
x) Måste googla på hur man gör! x) 25 feb, 2017 14:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag måste lära mig hur man syr ett linne av en t-shirt xD har så många t-shirtar som jag gillar men som jag inte kan ha för att jag klarar inte av att ha t-shirtar på mig (det känns så instängt och jaa - svårt o förklara) x) Måste googla på hur man gör! x) HÄÄR! Lycka till ;D
25 feb, 2017 16:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Frivolt: Jag måste lära mig hur man syr ett linne av en t-shirt xD har så många t-shirtar som jag gillar men som jag inte kan ha för att jag klarar inte av att ha t-shirtar på mig (det känns så instängt och jaa - svårt o förklara) x) Måste googla på hur man gör! x) HÄÄR! Lycka till ;D Tack Måste dock köpa några billiga vanliga t-shirts att öva på först 25 feb, 2017 16:18 |
|
Solkatten
Elev |
Kintsugi: Det har typ varit den enda tårtan på min födelsedag ända sedan jag var liten.
Jag hatar verkligen smörgåstårta haha så sjukt äcklig. x) Hatar de gånger när man typ ska hälsa på släkten och det bjuds på smörgåstårta. Ugh. Hatar liksom allt på den förutom kanske räkor, gurka, skinka och ost haha. Men så finns ju den där äckliga vita krämen på allting. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 feb, 2017 16:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skulle ha en romantisk middag med mig själv, med vin och allt, men så kom mina syskon och förstörde upplevelsen...
But hey, de bjuder på bowling ikväll så jag hänger med iaf.
25 feb, 2017 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen