@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luxi
Elev |
Skrivet av Vapor: Det låter som en bra plan. För chips är gott Jag gillar inte chips but still i'm sitting here and käkar chips 24 feb, 2017 15:05 |
|
Vapor
Elev |
24 feb, 2017 15:07 |
|
Kaiia
Elev |
24 feb, 2017 15:09 |
|
Vapor
Elev |
24 feb, 2017 15:13 |
|
Kaiia
Elev |
24 feb, 2017 15:14 |
|
Vapor
Elev |
Jag brukar aldrig ha dip till för att jag är snål hahahah xD
24 feb, 2017 15:16 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Vapor: Jag brukar aldrig ha dip till för att jag är snål hahahah xD Men det är ju så gooooooott ![]() ![]()
24 feb, 2017 15:19 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Vapor: Jag brukar aldrig ha dip till för att jag är snål hahahah xD Men det är ju så gooooooott Jag tror dock jag kommer att sno lite av créme fraishen vi ska ha ikväll till middagen heheheh xD
24 feb, 2017 15:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det bästa med att fylla år i Japan är att man får +8h till firandet. Så när jag vaknar upp imorgon kommer fortfarande svenskarna ha fortsatt gratta hahah.
Är man töntig om jag gillar att fylla år? Så många av mina vänner bah "nu är man vuxen så det spelar ingen roll" eller "hatar födelsedagar, blir ju bara gammal". Nope. I love it! Love it! Love it! Ser fram emot kommande fyra åren så galet mycket, och tror att jag kommer växa som individ ofantligt innan jag fyller 30år. Såå pepp! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 feb, 2017 16:29 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det bästa med att fylla år i Japan är att man får +8h till firandet. Så när jag vaknar upp imorgon kommer fortfarande svenskarna ha fortsatt gratta hahah. Är man töntig om jag gillar att fylla år? Så många av mina vänner bah "nu är man vuxen så det spelar ingen roll" eller "hatar födelsedagar, blir ju bara gammal". Nope. I love it! Love it! Love it! Ser fram emot kommande fyra åren så galet mycket, och tror att jag kommer växa som individ ofantligt innan jag fyller 30år. Såå pepp! Jag blir mest obekväm när jag ska "fira" av nån anledning. Tycker inte om att fira mig själv, och har ändra inga som bryr sig riktigt.. ![]() ![]()
24 feb, 2017 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen