@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Idag ska jag till Lund!!
24 feb, 2017 05:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
När folk börjar skriva god morgon i sociala medier då vet man att det är hög tid att gå och lägga sig ._.
24 feb, 2017 06:08 |
|
Borttagen
|
Sitter på pressbyrån och äter lyxfrukost. Ska till läkare 7:10 om mina psykiska krämpor. Som tur är har jag ångest nu. Annars, om jag råkat hamna i en uppåtperiod vid vårdbesöket, slätar jag lätt över besvären (trots att jag vet att ångesten och mina självdestruktiva tankar bara är tillfälligt vilande) vilket nog bidrar till att jag inte blivit tagen på allvar. Vården vill inte ta hand om folk som mår bra.
Jag sitter här för att jag bara hade två bussar att välja på, den ena var framme 10 min innan besöket, den andra 50 min innan. Det är halt och snöigt här och E6:an är inte att leka med, vågade inte chansa på att förstnämnda buss skulle vara i tid... så tog den tidigaste. Men det var helt ok med wrap och kaffe 24 feb, 2017 06:49 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2017 07:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill seriöst byta juridiskt namn till Fellrendión. Är mer Fell än en Li egentligen. Kanske Fellrendión i andranamn då. Li är så basic. Det vore nice att ha ett namn jag själv uppfunnit.
24 feb, 2017 09:11 |
|
Frivolt
Elev |
Jag e för trött för det här -.-
24 feb, 2017 09:38 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Har 7 skoluppgifter som ska vara klara idag...och det är faktiskt inte jag som ligger efter utan de är lärarna som är dumma i huvudet
24 feb, 2017 09:52 |
|
thecellabration
Elev |
alltså körteorin på elevcentralen går så dåligt hur fan ska jag klara provet om mindre än 4 veckor
24 feb, 2017 09:55 |
|
Klaestron
Elev |
Tack
24 feb, 2017 10:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: jag går antingen upp kl 05 om jag har jobb eller kl 11-12 om jag är ledig. Finns inget mellanting -.- (om jag inte har typ läkartid då)När folk börjar skriva god morgon i sociala medier då vet man att det är hög tid att gå och lägga sig ._. 24 feb, 2017 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen