@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av thecellabration: nu har jag sett klart millennium-trilogin äntligen såg första filmen och läste första och andra böckerna för typ...... 5 år sedan lmao aldrig sista och nu har jag sett alla filmerna i alla fall!! ska läsa böckerna också när jag fått tag på dem Jag tror jag lyckats få tag på alla de böckerna på loppisar/röda korset för typ 5/10 kr styck.. :3 23 feb, 2017 21:31 |
|
Luxi
Elev |
Någon här inne som kan tipsa om bra Animes uggla eller skriv till mig
23 feb, 2017 21:33 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Luxi: Någon här inne som kan tipsa om bra Animes uggla eller skriv till mig Kokoro Connect! 23 feb, 2017 21:40 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av thecellabration: nu har jag sett klart millennium-trilogin äntligen såg första filmen och läste första och andra böckerna för typ...... 5 år sedan lmao aldrig sista och nu har jag sett alla filmerna i alla fall!! ska läsa böckerna också när jag fått tag på dem Jag tror jag lyckats få tag på alla de böckerna på loppisar/röda korset för typ 5/10 kr styck.. :3 yea det borde inte vara så svårt att hitta!! 23 feb, 2017 21:43 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Gå och skaffa något att tröstäta.. (affären stänger kl 22) Eller rota fram kritorna och försöka måla något - med risk för att jag inte alls egentligen orkar och inte blir nöjd och.. fortfarande vill tröstäta, men då har affären stängt...? Gör chokladbollsmet och ät den som den är ♥ ![]() ![]()
23 feb, 2017 21:53 |
|
tuvaF
Elev |
23 feb, 2017 22:04 |
|
Borttagen
|
HUR?? 23 feb, 2017 22:13 |
|
thecellabration
Elev |
jag kom på en grej innan idag som är helt ointressant så det är ju bra att detta är "intresseklubben antecknar"-tråden
literally detta är så OINTRESSANT im sorry Spoiler: Tryck här för att visa! 23 feb, 2017 22:15 |
|
Klaestron
Elev |
23 feb, 2017 23:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Relaterar till Howard på bbt i sociala påtvingade situationer..
"Nä men jag gillar blodig kyckling, vi kör så kan jag åka hem sen." 23 feb, 2017 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen