@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Folk som argumenterar genom att kalla den man argumenterar emot för "lat", "idiot", "korkad", osv..
Dom verkar inte veta nått om hur man vinner en argumentation. Om du verkligen har för avsikt att ändra en persons åsikt måste du komma med sakliga argument, att säga att nån är korkad kommer knappast få den andra att gå någon AHA-upplevelse o typ "AH! förlåt, i see the error of my ways" 23 feb, 2017 08:51 |
|
Borttagen
|
Jag hade nyss en mardröm
23 feb, 2017 08:57 |
|
Skyfall
Elev |
23 feb, 2017 11:21 |
|
Obliviate_
Elev |
well, sjukhusbesöket gick ju bra. sprutorna gjorde inte ett dugg ont.
Fast jag är verkligen jobb-skadad. Kom in en man som var väldigt stapplig och skakig och min spontana reaktion var o resa mig upp o hjälpa honom att sätta sig ner. Men hans fru var med så jag kvävde impulsen 23 feb, 2017 12:11 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 feb, 2017 12:24 |
|
Borttagen
|
Jag har inte träffat min lillebror på typ en vecka och nu väljer han att vara osocial xD
23 feb, 2017 12:44 |
|
Solkatten
Elev |
Varför säger vissa svenskar goggel istället för google? Såå himla fult ju!! Är det det svenska uttalet eller?? xDD Eller typ när vissa säger hål istället för haul. Just don't.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2017 13:39 |
|
Borttagen
|
har tråkigt.
23 feb, 2017 15:59 |
|
Borttagen
|
Visste inte om jag skulle säga "skärp dig" eller "skitunge" till min lillebror så jag råkade säga "skit dig"....
23 feb, 2017 16:13 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visste inte om jag skulle säga "skärp dig" eller "skitunge" till min lillebror så jag råkade säga "skit dig".... Close enough ![]() ![]()
23 feb, 2017 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen