@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Emmi: Trodde ärligt till nyss att läriungarna stavades Lärijungarna Vad menar du? Talar du om lärjungar eller? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 feb, 2017 21:49 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Trodde ärligt till nyss att läriungarna stavades Lärijungarna Whoops jag har troligtvis alltid skrivit läriljungarna eller nåt xDD
22 feb, 2017 21:49 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Kaiia: Skrivet av Fjalar: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Fjalar: Skrivet av Fjalar: Jag har gjort affischer till skolans/stans hbtq+grupp och de blev snygga! Till och med min lärare som är jättebra på reklam sa att de var fina när jag frågade vad som kunde bli bättre. Övning ger färdighet, alltså. De jag gjorde för ett år sen är crap... Affischerna är tre stycken som är likadana fast med olika färger. Ska skriva ut och sätta upp imorgon! Kaiia Du kan vara med ju! Bara tjugo minuters tågresa bort (om boplatsen på din profil stämmer) Är det Linköping? Ne, andra hållet -> Tranås Får jag se affischerna? Pluggar grafisk design, så det är rätt kul Flyttar till Norpan snart dock, så då blir det mycket längre till Tranås Vill inte visa för de är inte bra egentligen haha men HÄR 22 feb, 2017 22:24 |
|
Obliviate_
Elev |
nope. time to hit the hay.
Redan fucking ångest över sjukhusbesöket imorgon. 22 feb, 2017 22:31 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Fjalar: Skrivet av Kaiia: Skrivet av Fjalar: Skrivet av Fjalar: Jag har gjort affischer till skolans/stans hbtq+grupp och de blev snygga! Till och med min lärare som är jättebra på reklam sa att de var fina när jag frågade vad som kunde bli bättre. Övning ger färdighet, alltså. De jag gjorde för ett år sen är crap... Affischerna är tre stycken som är likadana fast med olika färger. Ska skriva ut och sätta upp imorgon! Kaiia Du kan vara med ju! Bara tjugo minuters tågresa bort (om boplatsen på din profil stämmer) Är det Linköping? Ne, andra hållet -> Tranås Får jag se affischerna? Pluggar grafisk design, så det är rätt kul Flyttar till Norpan snart dock, så då blir det mycket längre till Tranås Vill inte visa för de är inte bra egentligen haha men HÄR Det är svinbra juuuuuuu ![]() ![]()
22 feb, 2017 22:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
Riverdale någon??? Kevin x Joaquin FTW OMG
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 22 feb, 2017 22:59 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Älskar när de ska ta blodprov och måste ta på sidan av armen *Ironi* Eller när dom sticker i handen. Eller när dom sticker sex ggr, ser uppgivna ut, säger "det här går inte." och skickar hem en Åh, mig funkar ändå utsidan armvecket pga synliga ådror :o
22 feb, 2017 23:38 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Aydane: Skrivet av themarauder: Jobbade mitt första pass på Max idag. Blandade känslor. Kommer jag verkligen fixa tempot? Tar ett tag, men när man väl lär sig att uppskatta hur många som kommer och sänka pommes i takt så löser det sig, lovar! Spoiler: Tryck här för att visa! =) - just like themarauder 22 feb, 2017 23:44 |
|
Frivolt
Elev |
Och jag kan ju sova och så ja : )))))))
Spoiler: Tryck här för att visa! 23 feb, 2017 04:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Trodde ärligt till nyss att läriungarna stavades Lärijungarna Whoops jag har troligtvis alltid skrivit läriljungarna eller nåt xDD De va rtydligen lärjungar xD Fast jag säger dem med i hahah xD Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Emmi: Trodde ärligt till nyss att läriungarna stavades Lärijungarna Vad menar du? Talar du om lärjungar eller? Hahahah okej jag satte ett i istället för ett j xD
23 feb, 2017 06:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen