@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
21 feb, 2017 23:06 |
|
Lazarus
Prefekt |
Frivolt
Yep Spoiler: Tryck här för att visa! Jag ska Är nu klar med hela fem minuter av undertexter iaf, wooh!
21 feb, 2017 23:13 |
|
Skyfall
Elev |
21 feb, 2017 23:16 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Dashie97: Jag och min kompis hittade en död fisk infryst i isen i sjön innan så vi gick och lånade en såg och spenderade 1-2 timmar på att såga loss den. Sen tog vi med oss den hem till mig med hjälp av en plastpåse och en vägstolpe. Nu ligger den i en stor isklump utanför mitt hus. Vi döpte också fisken till Misse. Update: isen hade smält, så idag tog vi ett snöre och knöt runt Misse och släpade runt och låtsades att det var vårt husdjur... Sen klättrade jag upp i ett träd och knöt fast snöret. Så nu hänger det en död fisk i trädgården, och om man är lång kan man få den i fejset. Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 21 feb, 2017 23:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Frivolt Yep Spoiler: Tryck här för att visa! Jag ska Är nu klar med hela fem minuter av undertexter iaf, wooh! Ååh, attaans ;O men om du ramlar över den igen så WOHOO good ;* ♥ 21 feb, 2017 23:21 |
|
Borttagen
|
"Alla här kallar dig för 'sensei', bara så du vet!"
Ha ha.. What. 22 feb, 2017 00:12 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Ska snart på lönesamtal, det blir spännande. Dottern ska vara hemma med mormor, känns lite konstigt att vara ifrån henne.
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 22 feb, 2017 08:10 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Verkar vara en snöstorm going on out there..
(Just nu är jag glad att jag inte måste gå någonstans.) 22 feb, 2017 08:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: E4 var fruktansvärd imorse. Gick i 60 blås. /kom försent till jobbet imorse. Verkar vara en snöstorm going on out there.. (Just nu är jag glad att jag inte måste gå någonstans.) 22 feb, 2017 10:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Varför glömmer jag att äta? Och varför känner jag inte av hunger? Borde man inte ha det inprogrammerat på något sätt att man känner "aha, nu måste jag äta för att jag börjar bli hungrig"?
Jag inser alldeles för ofta när jag lägger mig på kvällen att jag inte har ätit på hela dagen. Och jag märker det inte ens förrän jag lägger mig och funderar på vad jag egentligen gjort under dagen öht.
22 feb, 2017 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen