Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: När du väljer att skriva en uppsats om Jk Rowling eller snarare varför Jk Rowling är en sådan awesome författare Dock, så är det lite svårare att sammansätta en sån text utan att få det låta helt random jag vill ju tala det bästa om henne och så. Men sedan så ska det vara ett argumenterande tal inför hela klassen och jag ska övertyga allihopa Om du inte klarar att övertyga dem, inkalla mig och alla andra här på mugglis så ska de få se! ![]()
21 maj, 2012 07:43 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av expelliarmus: Du märker att du är HP-skadad när... alla som skriver ordet perfekt, så läser jag prefekt! :c Åhhhh det gör jag också Samma här! Winter is coming... 21 maj, 2012 08:08 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av expelliarmus: Du märker att du är HP-skadad när... alla som skriver ordet perfekt, så läser jag prefekt! :c Åhhhh det gör jag också Samma här! Faaantastiskt draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 21 maj, 2012 10:53 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
21 maj, 2012 12:34 |
|
Ginny4ever
Elev |
Alex96 nä, det är sant att man inte vet om han kan sjunga, men man vet att han inte kan dansa
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 21 maj, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
i dag i skollan sade min lärare " vilken form skulle ni använda?" typ. jag trodde förståss att hon menade en trollformel!
21 maj, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
När du säger "Nox" och väntar dig att lampan ska släckas. Detsamma med "Lumos" men du väntar dig att den ska tändas. xD
21 maj, 2012 15:24 |
|
Flismos
Elev |
Vi hade engelska, du sa jag en rätt muppad sak, du sa min kompis:
"are you serious (Sirius)?" Jag: "No, I'm Alicia" Hahahaha ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 21 maj, 2012 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
När man förra veckan hade engelska glosor och ett av dem var Staff. Kom direkt och tänka på Staff här på mugglis, hihih.
Flismos - Klockrent. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Idag i skolan skulle jag skriva en frågesport, och jag kunde inte låta bli att smyga in några HP-frågor... t.ex. "Vad heter författaren till Harry Potter-böckerna?" och "Vad betyder cloak of invisibility?"
21 maj, 2012 18:41 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen