Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: det är inte kul att ha självkänsla och självförtroende som är = 0 vid sådana här tillfällen. Det suger att jag är så himla osäker att jag inte ens vågar skicka ett simpelt "hej" till honom på kik. Oh fuck my life. Men uh delar vi hjärna eller? Precis så är det för mig också, vågar inte ens se honom i ögonen och har aldrig sagt något till honom... tycker Rymdkonungen... 14 apr, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
So glad my crush doesent have kik. Samtidigt så är jag ledsen xD
14 apr, 2013 17:58 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Och när man känt så för någon så länge så är det svårt att släppa taget ... Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Känner så väl igen känslan, dock har jag känt den känslan konstant i typ tre år. För olika personer, haha. Kan inte sluta tänka på honom, var länge sen jag kännde så här ♥ Kännde så i 3 år för samma kille, sen försvann känslan. Exakt. jag ´ville inte släppa honom, men visste att allt redan var borta. Sen så kom den här killen, som jag nu är helt nera i, och allt försvan. Han är allt som betyder någonting nu. Vet precis hur det är, nästan iaf ..., hehe. 14 apr, 2013 18:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Kedjebrev: det är inte kul att ha självkänsla och självförtroende som är = 0 vid sådana här tillfällen. Det suger att jag är så himla osäker att jag inte ens vågar skicka ett simpelt "hej" till honom på kik. Oh fuck my life. Men uh delar vi hjärna eller? Precis så är det för mig också, vågar inte ens se honom i ögonen och har aldrig sagt något till honom... Haha kanske vi gör! Grejen är att jag och han har gått i samma klass i tre år men jag är ändå såå osäker att jag inte vågar smsa honom.... Sjukt jobbigt!
http://Kaosregn.blogg.se
14 apr, 2013 20:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: ok so detta: killen jag smått crushar på (ja han som orsakar massa kvällar med känslokris och förvirrande anteckningar) gick förbi mig för några veckor sedan och gav mig faktiskt en komplimang (''snygg väska du har, matilda!'' aksjfkjrkjrt9) men jag var upprörd och grät över ett problem som hade uppstått precis innan det och kunde inte svara och han liksom såg det då min vän höll om mig och så hörde han nog hur jag snyftade fastän jag hade ryggen mot honom och han gick fram till mig och frågade mig vad som hade hänt och var jätteomtänksam och jag berättade under några gråtandetag (you know när man står och låter UUH UUH UUH ja) att min bästa vän var arg över något och jag visste inte vad jag skulle göra och hon hade ignorerat mig totalt och pratat om vad jag hade gjort för fel och vilken dålig vän jag har när jag stod framför henne och kompisen hon sa det till, han sade ''men det kommer bli bra till slut, det kommer fixa sig, det gör det alltid, okej?'' och sådana saker några gånger och kramade om mig medan jag sade tack och sedan sade han det några gånger till och liksom tittade så jag mådde bättre innan han gick och jag fick en till kram när han skulle gå. även om vi inte har så bra kontakt, eller liksom vi ser varandra varje dag men vi pratar kanske en gång i veckan max då vi inte går i samma klass men när han gör sådana saker, åh han är en sådan jävla fin person åh men Gud nu blir jag glad för lixom obviously bryr han sig om dig önskar att killarna här hos mig var lika mogna och trevliga
14 apr, 2013 21:26 |
|
Tuggrus
Elev |
"Hey, you call me up again just to break me like a promise.
So casually cruel in the name of being honest. I'm a crumpled up piece of paper lying here 'Cause I remember it all, all, all... too well." ![]() And now I'm back in this topic again, yay -.-' MUMS! 15 apr, 2013 19:35 |
|
Elma00
Elev |
Jag typ dör av osäkerhet och lycka. Våra blickar typ möttes i en tredjedels sekund idag, och jag typ bara dog helt och hållet och fick lov att kämpa för att inte le tokskratta av lycka att han tittade åt mitt hål! Åh, seriöst jag klarar inte av sånt här!!!
Och, det näst bästa med allt, jag såg att han tittade på mig flera gånger efter det ♥
16 apr, 2013 17:13 |
|
Dramione99
Elev |
En riktigt fin och snygg kille log väldigt mycket åt mig idag. Trevlig överraskning, trots att jag inte är kär i honom ..., tror jag i alla fall, haha.
16 apr, 2013 17:30 |
|
Kedjebrev
Elev |
han hade fucking hängslen idag och en vit t-shirt med tryck till och han är så jävla snygg jag dör
http://Kaosregn.blogg.se
16 apr, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Jag är kär i någon annan nu
16 apr, 2013 19:39 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen