Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 apr, 2012 19:17 |
|
Nadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såhär långt har jag kommit nu ^^ ![]() Ritade lite mer hår, men ljuset gör att resten ser konstigt ut... ![]() Oh my Rowling vad bra du ritar! jag önskar att jag kunde rita så:/ Den är sååå superawesome! ![]()
23 apr, 2012 19:28 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såhär långt har jag kommit nu ^^ ![]() Ritade lite mer hår, men ljuset gör att resten ser konstigt ut... ![]() Men du ritar så awesome ju!...... ![]()
23 apr, 2012 19:33 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såhär långt har jag kommit nu ^^ ![]() Ritade lite mer hår, men ljuset gör att resten ser konstigt ut... ![]() Du är galet bra! Det är såååååå snyggt! Här har jag ritat lite En tjej bara. En kompis till mig som jag har ritat av
23 apr, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
23 apr, 2012 20:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såhär långt har jag kommit nu ^^ ![]() Ritade lite mer hår, men ljuset gör att resten ser konstigt ut... ![]() Men Gud!! Vilken snygg! Winter is coming... 23 apr, 2012 20:59 |
|
mican00
Elev |
24 apr, 2012 07:38 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
24 apr, 2012 07:39 |
|
Borttagen
|
Weasleygirl98: Tackar
24 apr, 2012 14:58 |
|
Nadia
Elev |
jag satt och kladdade på något och det blev Emma Watson i manga-form
http://tinypic.com/view.php?pic=1z3tgl1&s=5 ![]()
24 apr, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen