Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebkati
Elev |
haha är jätteglad över att jag snart har 200followers på min hp-tumblr? Ingenting egentligen men jaja.
Börjar bli så himla mycket som inte är hp-relaterat på min dash, blir ledsen ju. http://remuslupiin.tumblr.com/ 15 mar, 2012 19:21 |
|
celina
Elev |
15 mar, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
15 mar, 2012 19:51 |
|
Optic
Elev |
REKLAM REKLAM
http://dreamsaboutabeautifulworld.tumblr.com/ http://thank-you-for-everything-jk.tumblr.com/ http://awesomedirectioner.tumblr.com/ http://dreamsaboutabeautifulworld.tumblr.com/ http://thank-you-for-everything-jk.tumblr.com/ http://awesomedirectioner.tumblr.com/ 15 mar, 2012 19:57 |
|
celina
Elev |
15 mar, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Eh, jag har typ ganska blandat. Fast jag rebloggar inte om kändisar och sånt, eller, det kanske händer någon gång, men väldigt sällan. :3 Edit: Eller, jag brukar reblogga typ lite scener som kommer från olika filmer/tvserier, etc. Men annars är det oftast inga kändisar inblandade i min tumblr. 15 mar, 2012 20:22 |
|
Remembrall
Elev |
15 mar, 2012 21:36 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eh, jag har typ ganska blandat. Fast jag rebloggar inte om kändisar och sånt, eller, det kanske händer någon gång, men väldigt sällan. :3 Edit: Eller, jag brukar reblogga typ lite scener som kommer från olika filmer/tvserier, etc. Men annars är det oftast inga kändisar inblandade i min tumblr. jaha okej. såg att det var mycket emma watson iaf Instagram: celinawestberg
15 mar, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Oi Oi.
Reklamerar jag också! http://crimsonflikkah.tumblr.com/ <- min personliga http://fuckyeah-olivia-de-havilland.tumblr.com/ <- hyllning till världens bästa (hands down) skådespelerska. Vintage, old hollywood, fuckyeah. http://gleek-a-doo.tumblr.com/ <- co-founder but for all the gleeks :> 15 mar, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Eh, jag har typ ganska blandat. Fast jag rebloggar inte om kändisar och sånt, eller, det kanske händer någon gång, men väldigt sällan. :3 Edit: Eller, jag brukar reblogga typ lite scener som kommer från olika filmer/tvserier, etc. Men annars är det oftast inga kändisar inblandade i min tumblr. jaha okej. såg att det var mycket emma watson iaf Öh.. Då är det inte min tumblr, haha. Min är dancingwithwhirlwinds 15 mar, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen