Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''med mig?'' ''vadå?!, när jag sover eller?!?'' sa jag irriterat
21 aug, 2013 13:52
|
|
Borttagen
|
" Bara en gång, när jag drack vin hela kvällen, när Peter kom in på sjukhuset, jag var så deprimerad " sa jag
21 aug, 2013 13:54
|
|
Borttagen
|
''så det var mig du hade sex med?!'' sa jag och kollade en aning gladare upp på kelly
21 aug, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
" klart älskling!" Sa jag och kramade honom
21 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
''men du har ju aldrig sex med mig''
21 aug, 2013 14:17
|
|
Borttagen
|
" Skämtar du, vi har tre barn " sa jag och log
" Tre fantastiska barn, ni är mitt liv " sa jag romantiskt
21 aug, 2013 14:27
|
|
Borttagen
|
''du älskar dem mer än mig och du har haft sex med mig 3 gånger, inte mer!'' sa jag irriterat
21 aug, 2013 14:29
|
|
Borttagen
|
" Jo, vi har haft det 6 ggr " sa jag
21 aug, 2013 14:31
|
|
Borttagen
|
''ja men vi har inte ens haft sex 10 ggr
21 aug, 2013 14:31
|
|
Borttagen
|
" Är det det viktigaste?" Sa jag tyst
21 aug, 2013 14:32
|
Du får inte svara på den här tråden.