Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Inget fel på hennes röst (även om den inte är my cup of tea så att säga.). Men karaktären. Klarar inte av henne mesta av tiden. Men glee är inget utan Rachel. Och det ska sägas att jag är mycket svårflörtad när det kommer till kvinnliga röster hah. Inte många som jag gillar Don't hate me?
18 sep, 2012 22:18 |
|
Savi
Elev |
Inget fel på hennes röst (även om den inte är my cup of tea så att säga.). Men karaktären. Klarar inte av henne mesta av tiden. Men glee är inget utan Rachel. Och det ska sägas att jag är mycket svårflörtad när det kommer till kvinnliga röster hah. Inte många som jag gillar Don't hate me? Fine. OOOMG!!! http://www.youtube.com/watch?v=ZAX0aI1wZyU SÅ BÄST!
18 sep, 2012 22:39 |
|
ebkati
Elev |
18 sep, 2012 23:00 |
|
EmahS
Elev |
Snart avsnitt 2
tror ni det är en slump att Britney 2.0 är just ep 2?? Jag längtar ihjäl mig. Men sen är det bara 2 avsnitt kvar innan typ 1 månads uppehåll
19 sep, 2012 08:01 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs... Gosh, hatar sånt Ja! Du tar orden ur min mun. Alla är så ensidiga och vägrar prova på olika synvinklar. Precis! De är typ samma för mig som när en massa hatar på Murphy, jag menar.. utan Murphy, inget Glee, right? Jag älskar Ryan!!!! ILOVEHIM Ååh, jaa, jag med! ♥ Önska bara att han kunde svara på mina tweets nån gång på hans Q&A ^_^ 19 sep, 2012 09:32 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Snart avsnitt 2 tror ni det är en slump att Britney 2.0 är just ep 2?? Jag längtar ihjäl mig. Men sen är det bara 2 avsnitt kvar innan typ 1 månads uppehåll IIIH!! Oh, btw. Nytt Rachel nummer från Britney 2.0 är uppe på youtube. Känns verkligen mer Lea Michele änRachel Berry men helt godkänt! GAAAAAAAAH!
19 sep, 2012 15:11 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Snart avsnitt 2 tror ni det är en slump att Britney 2.0 är just ep 2?? Jag längtar ihjäl mig. Men sen är det bara 2 avsnitt kvar innan typ 1 månads uppehåll IIIH!! Oh, btw. Nytt Rachel nummer från Britney 2.0 är uppe på youtube. Känns verkligen mer Lea Michele änRachel Berry men helt godkänt! GAAAAAAAAH! Har en sak att säga om det framträdandet! BROCHEL ♥ ♥
19 sep, 2012 15:57 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Snart avsnitt 2 tror ni det är en slump att Britney 2.0 är just ep 2?? Jag längtar ihjäl mig. Men sen är det bara 2 avsnitt kvar innan typ 1 månads uppehåll IIIH!! Oh, btw. Nytt Rachel nummer från Britney 2.0 är uppe på youtube. Känns verkligen mer Lea Michele änRachel Berry men helt godkänt! GAAAAAAAAH! Har en sak att säga om det framträdandet! BROCHEL ♥ ♥ Sååå wunderffuuuul!!!!!!!!!
19 sep, 2012 15:58 |
|
EmahS
Elev |
Gleeks!
Om ni endast får välja EN låt som du tycker är bäst från Glee, vilken skulle du välja? jag skulle nog ta... Spoiler: Tryck här för att visa!
19 sep, 2012 16:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag skulle nog ta.. Ehm.. Åh, jag vet inte..
Halo/Walking on sunshine(Deffenitivt bässta maschupen!!) ELLER.. True Colours tror jag, den låten är så himla fin♥ Hej 19 sep, 2012 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen