Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
14 dec, 2011 15:03 |
|
Fang
Elev |
Ja
PUM har kastat en snöboll idag? (Irl eller på mugglis spelar ingen roll) 14 dec, 2011 15:03 |
|
MizzNina
Elev |
Fel. (Däremot en hagelboll ^_^ Det ni)
PUM längtar till Julen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 15:08 |
|
ggary
Elev |
Nä
PUM är religiös? Det är meningen... 14 dec, 2011 15:12 |
|
Borttagen
|
Nope, ateist till tusen. Även om jag ber till Gud när jag blir rädd xD
PUM älskar julbord? 15 dec, 2011 12:01 |
|
MizzNina
Elev |
Njea...
PUM älskar Julklappar? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 dec, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Ja! ♥
PUM hamnade i rätt elevhem här på mugglis? 15 dec, 2011 13:06 |
|
Ms.Markus
Elev |
15 dec, 2011 14:07 |
|
MizzNina
Elev |
Nej. usch...
PUM har fått snö där han/hon bor? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 dec, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
Fel, vill ha snö. Jag tror att den under tillhör Griffindore 15 dec, 2011 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen