Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: klart det inte gör *host* xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha Always Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: ja jag har inte mött någon coolare Fanny och jag har ändå mött några Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja du är mega cool Skrivet av Cara Riddle: Fanny vet du hur dumt jag ler nu? klart du inte gör men du kan säkert föreställa dig xD haha love u 2 super mega coola människa ♥ Asså omg skulle jag vara megacool? NEVER. You are, Cara ♥ Haha, sure. ;' But, thank you dear Cara ♥ Always sis ♥ Haha, omg tack ♥ Men asså, vi har ju inte riktigt "mött" varandra, men någon dag, någon dag måste vi träffas. ♥ Right back at ya naw tackar ♥ Haha, jag har aldrig mött någon som heter Cara, men jag tvivlar på att det finns någon mer awesome Cara än dig. ;' ♥ Hahah, jag menar ju allvar xD 22 sep, 2012 20:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 sep, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Haha, det är klart Cara c: EDIT: Känns som jag inte vet ett skit om vad jag snackar om, haha. 22 sep, 2012 20:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag skojar aldrig! Haha, det är klart Cara c: EDIT: Känns som jag inte vet ett skit om vad jag snackar om, haha. haha inte jag heller Xd ![]()
22 sep, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag vill ge kramar till:
Emme Lestrange, för att hon är just downright awesome! och Cara Riddle, för att hon är hur schyst som helst och hjälpte mig när jag hade det svårt! ♥ _________________________________________ Pigfarts is real! 22 sep, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag skojar aldrig! Haha, det är klart Cara c: EDIT: Känns som jag inte vet ett skit om vad jag snackar om, haha. haha inte jag heller Xd Haha, vi startar en klubb. xD "They who don't know what they're talking about." Nu har vi börjat komma gaaaaanska långt utanför ämnet, vi kanske borde ta det här i ugglepost istället :> 22 sep, 2012 21:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
TimMarvoloRiddle gosh vad glad jag blev av att se det
PansyParkinson♥ haha ja en sån klubb vore bra xD haha ja de kan vi göra ![]()
22 sep, 2012 21:06 |
|
Emme Lestrange
Elev |
22 sep, 2012 23:26 |
|
vevve_puff
Elev |
Jag vill ge kramar till: lövetAmanda ginny_ginny ol!v!a tyri Lordlollo Dini99 för att jag saknar er ♥
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 23 sep, 2012 09:03 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 10:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen