Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
4 feb, 2012 19:58 |
|
Emme Lestrange
Elev |
4 feb, 2012 22:03 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: verkar så! Men nu ser jag på DH2 i stället!Haha, verkar som att det inte blev nått med tanke på melodifestivalen? xD
4 feb, 2012 22:04 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Emme Lestrange: verkar så! Men nu ser jag på DH2 i stället! Haha, verkar som att det inte blev nått med tanke på melodifestivalen? xD Jag ska kolla på nån. Men vet inte vilken xd 4 feb, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Hade tänkt vara med men orkar inte med flammande bägaren ikväll. xD
4 feb, 2012 22:55 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Kan vi inte skjuta upp datumen tills mello är slut, så några kan vara med?
4 feb, 2012 23:55 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: tycker jag också vore bar för då kommer det liksom att bli nåt!Kan vi inte skjuta upp datumen tills mello är slut, så några kan vara med?
5 feb, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
VIKTIGT MEDELANDE!!!!
Eftersom många Mugglisar föredrar att kolla på Melodifestivalen på Lördagarna så har jag funderat på om vi ska köra på Fredagar istället. Så tycker ni jag ska ändra första inlägget? Om ni har några synpunker, så muggleposta mig! 6 feb, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Okej har missat alla gånger
Har glömt det 6 feb, 2012 15:31 |
|
Kitt
Elev |
6 feb, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen