@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vapor
Elev |
14 feb, 2017 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: tror jag somnade femtiden?? är inte säker. kan hända att jag låg vaken. steg iallafall upp med huvudvärk och började blöda näsblod. nu dricker jag te och gör buzzfeed quizzes. #tisdag Oj stackare, huvudvärk och näsblod! Hoppas det blir bättre väldigt snart! tack tack! tog lite medicin så det blev lite bättre och näsblodet har slutat. Vad bra! Men gå och lägg dig lite tidigare idag... ska bli! xp 14 feb, 2017 18:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Mamma till Pappa ''Ska vi gå på den där konserten på lördag?'' Jag ''Men kan ni inte bara använda Spotify??'' Haha älskar också musik så grymt!!! ♥
14 feb, 2017 18:50 |
|
thecellabration
Elev |
mamma köpte ostkaka till mig im blessed
14 feb, 2017 18:58 |
|
Kallamina
Elev |
14 feb, 2017 19:05
Detta inlägg ändrades senast 2017-02-14 kl. 19:23
|
|
Lazarus
Prefekt |
14 feb, 2017 19:12 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Mamma till Pappa ''Ska vi gå på den där konserten på lördag?'' Jag ''Men kan ni inte bara använda Spotify??'' Haha älskar också musik så grymt!!! ♥ hahahahahahahahahah men konsert skulle väl ändå vara lite coolare? :33
14 feb, 2017 19:21 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Mamma till Pappa ''Ska vi gå på den där konserten på lördag?'' Jag ''Men kan ni inte bara använda Spotify??'' Haha älskar också musik så grymt!!! ♥ hahahahahahahahahah men konsert skulle väl ändå vara lite coolare? :33 Haha jo kanske, men dem menade liksom med instrument och sånt där...inte Green day liksom... xD
14 feb, 2017 19:22 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Vapor: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Mamma till Pappa ''Ska vi gå på den där konserten på lördag?'' Jag ''Men kan ni inte bara använda Spotify??'' Haha älskar också musik så grymt!!! ♥ hahahahahahahahahah men konsert skulle väl ändå vara lite coolare? :33 Haha jo kanske, men dem menade liksom med instrument och sånt där...inte Green day liksom... xD Jahaaaaaaaaaa xD Åhhhhhhh qoincidence lyssnar på Green day just nu hahah<5555
14 feb, 2017 19:24 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Vapor: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Mamma till Pappa ''Ska vi gå på den där konserten på lördag?'' Jag ''Men kan ni inte bara använda Spotify??'' Haha älskar också musik så grymt!!! ♥ hahahahahahahahahah men konsert skulle väl ändå vara lite coolare? :33 Haha jo kanske, men dem menade liksom med instrument och sånt där...inte Green day liksom... xD Jahaaaaaaaaaa xD Åhhhhhhh qoincidence lyssnar på Green day just nu hahah<5555 DEM ÄGER!!!! själv lyssnar jag på ''Dry And Dusty'' Hittade låtarna från Filmen ''Pojkarna''! Älskar filmen och låtarna!
14 feb, 2017 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen