@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av tuvaF: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av tuvaF: bara en fråga hur skickar/skickade man en dvärg?? jag har själv fått 5 stycken tack alla som skickade till mig Gå in på personens profil som du vill skicka till. Längst upp där det står t.ex "Utmana på duell" eller "Skicka meddelande" så står det "Skicka dvärg!" tack Det var så lite
14 feb, 2017 17:35 |
|
Dream
Elev |
När ens feber gör saker liiite för svåra ni vet; Jag vet inte om det är torsdag eller söndag idag eller om jag borde sova eftersom det är natt?
¯\_(ツ)_/¯
14 feb, 2017 17:36 |
|
Shapiro
Elev |
Jag avskyr alla hjärtans dag, stora företag och mountain dew
Four score and seven years ago... 14 feb, 2017 17:37 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Bara jag som fått några anonyma dvärgar som hade jättekonstiga dikter. T.ex "Dina ögon ser ut som balsam" eller "Det är alltid bra att ha en näbb". Bara undrar om det liksom kan vara någon jag känner eller om det bara är någon som vill skoja
14 feb, 2017 17:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll Lyxigt, så vill man ha det... men så bor man 7 km från närmsta butik Neeeeeej usch så jobbigt jag skulle aldrig överleva med det Man kan cykla dit på sommaren Låter dock ganska mysigt ändå, liksom cykla dit och köpa en glass etc. fast antagligen ganska jobbigt på vintern/hösten och när det är jättevarmt, när det regnar osv ja de är verkligen lyxigt. Men det är bara tillfälligt. Snart far jag hem igen och då är det ca 3 km 14 feb, 2017 17:53 |
|
Borttagen
|
tror jag somnade femtiden?? är inte säker. kan hända att jag låg vaken. steg iallafall upp med huvudvärk och började blöda näsblod. nu dricker jag te och gör buzzfeed quizzes. #tisdag
14 feb, 2017 18:01 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: tror jag somnade femtiden?? är inte säker. kan hända att jag låg vaken. steg iallafall upp med huvudvärk och började blöda näsblod. nu dricker jag te och gör buzzfeed quizzes. #tisdag Oj stackare, huvudvärk och näsblod! Hoppas det blir bättre väldigt snart!
14 feb, 2017 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: tror jag somnade femtiden?? är inte säker. kan hända att jag låg vaken. steg iallafall upp med huvudvärk och började blöda näsblod. nu dricker jag te och gör buzzfeed quizzes. #tisdag Oj stackare, huvudvärk och näsblod! Hoppas det blir bättre väldigt snart! tack tack! tog lite medicin så det blev lite bättre och näsblodet har slutat. 14 feb, 2017 18:41 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: tror jag somnade femtiden?? är inte säker. kan hända att jag låg vaken. steg iallafall upp med huvudvärk och började blöda näsblod. nu dricker jag te och gör buzzfeed quizzes. #tisdag Oj stackare, huvudvärk och näsblod! Hoppas det blir bättre väldigt snart! tack tack! tog lite medicin så det blev lite bättre och näsblodet har slutat. Vad bra! Men gå och lägg dig lite tidigare idag...
14 feb, 2017 18:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: THE STAG IT IS! Skrivet av Lazarus: THE STAG IT IS! YES!!!!! 14 feb, 2017 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen