@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av uniquorn: Jag är sjuk och lyssnar på världens bästa a capellalåt, Hide and Seek med Imogen Heap... Jag hostade så att jag höll på att spy nyss. Känner mig asdålig på allting. Har en kattdräkt på mig. Brände mig tre gånger när jag kokade nudlar till lunch (en gång på kastrullen och två på att jag stänkte vatten på mig själv), och detta kan ElinaKedavra intyga för att vi hade ett videosamtal på typ tre timmar förut. Mina affischer hänger överallt och jag hatar mig själv för att jag inte orkar resa mig upp för att sätta upp dem. Jag har inte gjort mina läxor. Jag har varit inne på mugglis hela dagen istället. Jag lyssnar på Puzzel med Little Jinder just nu. Nu orkar jag inte skrva mer. Allt är sant XD 14 feb, 2017 16:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Allyson
Tack, vad snällt! Det funkade nog på något sätt, för att jag fick mer choklad nyss (och geléhjärtan!) x) Frivolt Sååå vi kollar The Stag? Eller annan Andrew-film? ♥
14 feb, 2017 17:02
Detta inlägg ändrades senast 2017-02-14 kl. 17:05
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Allyson Tack, vad snällt! Det funkade nog på något sätt, för att jag fick mer choklad nyss (och geléhjärtan!) x) Vad bra att du fick mer x)) 14 feb, 2017 17:04 |
|
Kallamina
Elev |
14 feb, 2017 17:13 |
|
Frivolt
Elev |
THE STAG!! HAR SETT FRAM EMOT O SE DEN LÄNGE NU 14 feb, 2017 17:14 |
|
Lazarus
Prefekt |
14 feb, 2017 17:19 |
|
tuvaF
Elev |
bara en fråga hur skickar/skickade man en dvärg?? jag har själv fått 5 stycken tack alla som skickade till mig
14 feb, 2017 17:25 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: THE STAG IT IS! Citerade du precis Fantastic Beast? Varför stava rätt när man kan stava fel? 14 feb, 2017 17:26 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av tuvaF: bara en fråga hur skickar/skickade man en dvärg?? jag har själv fått 5 stycken tack alla som skickade till mig Gå in på personens profil som du vill skicka till. Längst upp där det står t.ex "Utmana på duell" eller "Skicka meddelande" så står det "Skicka dvärg!"
14 feb, 2017 17:27 |
|
tuvaF
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av tuvaF: bara en fråga hur skickar/skickade man en dvärg?? jag har själv fått 5 stycken tack alla som skickade till mig Gå in på personens profil som du vill skicka till. Längst upp där det står t.ex "Utmana på duell" eller "Skicka meddelande" så står det "Skicka dvärg!" tack
14 feb, 2017 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen