@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag är den enda inloggade på mugglis. x) Edit: Åh nu dök det upp en till. Jag undrar vem det kan vara? *smyger runt i utkanten* 14 feb, 2017 04:45 |
|
Ella01
Elev |
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
✩✩✩ 14 feb, 2017 08:04 |
|
Borttagen
|
Första gången man inte är singel på alla hjärtans dag och hade planer så är flickvännen sjuk. Well hoppas ni andra har en bra dag
14 feb, 2017 12:18 |
|
Frivolt
Elev |
Glad alla hjärtans dag!! Ikväll ska jag ha dejt med Lazarus via skype och vi ska kolla film o äta gelehjärtan och choklad!!
Och nu ska jag kolla alla Felix Recenserar skräckspecial!! 14 feb, 2017 13:34 |
|
PureSlytherin
Elev |
Idag när jag insåg att om alla människor var lika lata som jag så skulle mänskligheten vara kvar på stenåldern.
Typiskt.
14 feb, 2017 14:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
![]() ![]() ![]() #relatable ___________ Ikväll är det iaf skypedejt med Frivolt och jag tänker äta upp all min choklad tbh.
14 feb, 2017 16:32 |
|
Borttagen
|
Lazarus om din choklad blir slut snabbt så ger jag dig *en stor låda med choklad*
14 feb, 2017 16:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: ![]() ![]() ![]() #relatable ___________ Ikväll är det iaf skypedejt med Frivolt och jag tänker äta upp all min choklad tbh. SAME!! Plus mina gelehjärtan!! end of story! 14 feb, 2017 16:36 |
|
Lollo16
Elev |
14 feb, 2017 16:43 |
|
uniquorn
Elev |
Jag är sjuk och lyssnar på världens bästa a capellalåt, Hide and Seek med Imogen Heap... Jag hostade så att jag höll på att spy nyss. Känner mig asdålig på allting. Har en kattdräkt på mig. Brände mig tre gånger när jag kokade nudlar till lunch (en gång på kastrullen och två på att jag stänkte vatten på mig själv), och detta kan ElinaKedavra intyga för att vi hade ett videosamtal på typ tre timmar förut. Mina affischer hänger överallt och jag hatar mig själv för att jag inte orkar resa mig upp för att sätta upp dem. Jag har inte gjort mina läxor. Jag har varit inne på mugglis hela dagen istället. Jag lyssnar på Puzzel med Little Jinder just nu. Nu orkar jag inte skrva mer.
![]()
14 feb, 2017 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen