@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Nej den är... Spoiler: Tryck här för att visa! Instämmer fast X100 Jupp! AHAHHAHA, BÄSTA
13 feb, 2017 20:41 |
|
Borttagen
|
Detta blir mitt 555 inlägg
13 feb, 2017 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Meowsy: Har äntligen fått hem min HP-kofta och Slytherin-hårrosett som jag klickade hem för ungefär 3 veckor sen. Herregud, de var jäkligt snygga. Dock var det inte billigt men kvalitén är super och det märks att de de kommer hålla ganska länge - speciellt koftan! kan man få en bild av de? 13 feb, 2017 20:47 |
|
PotterHead4evr
Elev |
13 feb, 2017 20:54 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Någon som har förslag på bra låtar?? Ed Sheeran - Shape of you, är helt klart en Bra låt!
13 feb, 2017 20:58 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som har förslag på bra låtar?? Ed Sheeran - Shape of you, är helt klart en Bra låt! Den finns redan på spellistan
13 feb, 2017 21:09 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Skyfall: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som har förslag på bra låtar?? Ed Sheeran - Shape of you, är helt klart en Bra låt! Den finns redan på spellistan Okej då vet jag inte...
13 feb, 2017 21:23 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Skyfall: Skrivet av PotterHead4evr: Någon som har förslag på bra låtar?? Ed Sheeran - Shape of you, är helt klart en Bra låt! Den finns redan på spellistan Okej då vet jag inte... Tack ändå
13 feb, 2017 21:30 |
|
Lazarus
Prefekt |
Sov under nästan hela filmen, och vaknade till den sista scenen med Andrew iaf. Blev så sugen på choklad sen, men självklart fanns ingen choklad hemma.
Kom ihåg att L hade 1kg nutella! Fick offra mig, och äta lite nutella ändå, även om jag inte gillar det. Desperate times call for desperate measures.
13 feb, 2017 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är den enda inloggade på mugglis. x)
Edit: Åh nu dök det upp en till. Jag undrar vem det kan vara? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2017 04:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen