Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23558 23559 23560 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Lazarus
Prefekt

Avatar


Sov 40 minuter inatt :'
Alltid nåt.
Gjorde en grej jag skulle göra idag iaf. Har en timme kvar till nästa grej. Under tiden uppdaterar jag teater-sidan som en galning i hopp om att de har biljetter. Det finns en dag där det faktiskt inte står SOLD OUT på. Däremot "tickets not on sale". Blir sådär... irriterad och ledsen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

13 feb, 2017 10:28

Illumineph
Elev

Avatar


Mina fötter är iskalla och jag har inte dratt på mig strumpor än, så nu sitter jag här och fryser ihjäl. Och jag orkar inte heller gå å dra på mig strumpor. xD

13 feb, 2017 11:51

thecellabration
Elev

Avatar


idag har jag plockat ur diskmaskinen och städat mitt rum och klockan är bara 12 vem är jag (en person med låga förväntningar på sig själv probably)

lyssnade på paramores self-titled också glömmer bort att de är mitt favoritband för jag lyssnar inte så mkt på dem längre men de är verkligen mitt favoritband

13 feb, 2017 12:15

Frivolt
Elev

Avatar


Den känslan när man vet att det var något man skulle köpa på stan men sen när man väl är där så har man glömt bort vad det va man skulle köpa......


Irriterande nanting!

13 feb, 2017 12:21

Borttagen

Avatar




Har börjat gilla sprickan över mobildisplayen, det ser ut som en blixt.. * så.. den ska vara där..




13 feb, 2017 14:19

Lollo16
Elev

Avatar


Jag är så himla arg på en i min klass just nu.
Han har slagit en annan i min klass med olika saker kallat henne bög och mer. Lärarna gör ingenting

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fthenewswheel.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F10%2FHarry-Potter.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FJTzucgG35fMOI%2Fgiphy.gif

13 feb, 2017 14:26

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Kan man ha kokosmjölk i kaffet/någon som prövat...?

13 feb, 2017 14:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Kan man ha kokosmjölk i kaffet/någon som prövat...?



Vi har det, i skolan.. "bättre än en kaffekask".. enligt lärarna, muah ha..


13 feb, 2017 15:56

Fjalar
Elev

Avatar


Muspekaren på min blogg funkar inte som den ska

När jag går in på bloggen (molnstaden.blogspot.se) utan att skriva http så ser muspekaren ut som en dinosaurie, men så fort adressen ser ut så här-> http://molnstaden.blogspot.se/ så försvinner dinosaurien.

Samma sak med http://ssosimone.blogspot.se/

Jag kan inte tillräckligt mkt för att lösa sånt här. Någon som vet vad jag har gjort fel?

13 feb, 2017 16:04

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


En av mina katter har tokryck just nu..

13 feb, 2017 16:07

1 2 3 ... 23558 23559 23560 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.