@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Torsdag kan aldrig komma snabbt nog ;c
13 feb, 2017 01:18 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2017 01:50 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Dashie97: Jag utförde just kirurgi på mig själv med hjälp av en mobilficklampa och en pincett... https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tonsillolit Det var en sån här jävel i min hals, det kändes som en aggressiv popcornkärna som inte försvann så jag fick nog och tog saken i egna händer. Literally. Och i efterhand insåg jag hur många saker som hade kunnat gå fel. Till exempel hade jag kunnat tappa pincetten ner i min hals så jag dog. Jag är lite rädd för mig själv nu. Men jag fick gjort det jag ville iallafall, även fast jag kväljdes jävligt många gånger och det började blöda. Jag hoppas inte det blir infekterat eller nåt. Jag tvättade pincetten med lite tvål innan och tänkte att det fick duga... Jag borde utbilda mig till doktor innan jag gör såna här saker. Hm. Jag upptäckte just fler av dom i min hals som jag hade kväljts ihjäl mig om jag försökte få bort. Jag undrar vad fan det här beror på. Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 13 feb, 2017 02:02 |
|
Frivolt
Elev |
När tusan blev klockan kvart i tre? : ))))))))))
13 feb, 2017 02:45 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: När tusan blev klockan kvart i tre? : )))))))))) Vad sa du att den var sa du...?! Ska upp om fyra timmar?? <\3 13 feb, 2017 02:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
Min väckarklocka ringer om en timme och jag har inte ens somnat än. Wonderful. Det här blir en lång måndag.
13 feb, 2017 04:37 |
|
Aydane
Elev |
Jag är ledig imorgon men har fortfarande sån där weird borde-sova ångest. Hjärnor är konstiga.
13 feb, 2017 04:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Jag är ledig imorgon men har fortfarande sån där weird borde-sova ångest. Hjärnor är konstiga. Då vet du ju.. att du ingenting vet.. ^ 13 feb, 2017 05:33 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Vem tror ni blir utkastad från körummet på axs.coms sida innan biljetterna ens släppts????? :------ D
skJUT MIG OM JAG INTE FÅR LADY GAGA-BILJETTER EDIT: JAg fick biljetter. Jag kommer kunna dö lycklig.
13 feb, 2017 08:50
Detta inlägg ändrades senast 2017-02-13 kl. 10:46
|
|
Skyfall
Elev |
13 feb, 2017 10:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen