@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Vid Hades vad hon var vig! No shit sherlock!! Hon e så jäääävla vig!! Jag vill också va sådär vig xD Hon får det att se ut så enkelt fast det är svårt! Eller huur!!! Man lixom ba: åh, det där ser ju lätt ut! Jag ska testa!! Sen går det inte alls och man ger upp direkt för att det gör så satans ont...sen har man ont i en vecka för att man sträckt sig xD Ska se om jag kan det (vilket inte kommer hända) xD Jag har redan prövat några gånger.....jag ger upp efter typ två sekunder o ba: nope xD 12 feb, 2017 21:16 |
|
Lazarus
Prefekt |
Är så pigg ikväll. Borde sova tidigt men kommer inte kunna somna alls. Ska nog sätta mig ner och försöka fixa undertexter till Sea Wall istället. Frågan är bara, ska jag göra svenska eller polska undertexter? Hmm.
12 feb, 2017 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Vid Hades vad hon var vig! No shit sherlock!! Hon e så jäääävla vig!! Jag vill också va sådär vig xD Hon får det att se ut så enkelt fast det är svårt! Eller huur!!! Man lixom ba: åh, det där ser ju lätt ut! Jag ska testa!! Sen går det inte alls och man ger upp direkt för att det gör så satans ont...sen har man ont i en vecka för att man sträckt sig xD Ska se om jag kan det (vilket inte kommer hända) xD Jag har redan prövat några gånger.....jag ger upp efter typ två sekunder o ba: nope xD Det gick också dåligt för mig... jag har nu ont i axeln xD 12 feb, 2017 21:26 |
|
Borttagen
|
Draco Mermoraid är världens freaking bästa fanfiction av bästa Elzyii♥♥
12 feb, 2017 22:04 |
|
Skyfall
Elev |
12 feb, 2017 22:37 |
|
Frivolt
Elev |
Help - Ska jag fortsätta att se Ouija 2 eller se Scream Queens?
D: D: D: 12 feb, 2017 23:28 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Det här dilemmat med att duscha nu eller imorgon.
Nu känns omständigt men om jag gör det nu så får jag sova lite längre imorgon!! 12 feb, 2017 23:40 |
|
Skyfall
Elev |
12 feb, 2017 23:44 |
|
Dashie97
Elev |
Jag utförde just kirurgi på mig själv med hjälp av en mobilficklampa och en pincett...
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tonsillolit Det var en sån här jävel i min hals, det kändes som en aggressiv popcornkärna som inte försvann så jag fick nog och tog saken i egna händer. Literally. Och i efterhand insåg jag hur många saker som hade kunnat gå fel. Till exempel hade jag kunnat tappa pincetten ner i min hals så jag dog. Jag är lite rädd för mig själv nu. Men jag fick gjort det jag ville iallafall, även fast jag kväljdes jävligt många gånger och det började blöda. Jag hoppas inte det blir infekterat eller nåt. Jag tvättade pincetten med lite tvål innan och tänkte att det fick duga... Jag borde utbilda mig till doktor innan jag gör såna här saker. Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 13 feb, 2017 00:33 |
|
Skyfall
Elev |
13 feb, 2017 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen