@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll
12 feb, 2017 13:02 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll Lyxigt, så vill man ha det... men så bor man 7 km från närmsta butik
12 feb, 2017 13:04 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll Lyxigt, så vill man ha det... men så bor man 7 km från närmsta butik Neeeeeej usch så jobbigt jag skulle aldrig överleva med det
12 feb, 2017 13:05 |
|
Beben
Elev |
12 feb, 2017 13:06 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll Lyxigt, så vill man ha det... men så bor man 7 km från närmsta butik Neeeeeej usch så jobbigt jag skulle aldrig överleva med det Man kan cykla dit på sommaren
12 feb, 2017 13:07 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Vapor: Skrivet av Hedwig96: Gick precis till butiken och köpte chips. Älskar att ha ca 30 meter till närmaste butik SAME!!!!! Bor literally typ 20sekunder bort från Hemmakväll Lyxigt, så vill man ha det... men så bor man 7 km från närmsta butik Neeeeeej usch så jobbigt jag skulle aldrig överleva med det Man kan cykla dit på sommaren Låter dock ganska mysigt ändå, liksom cykla dit och köpa en glass etc. fast antagligen ganska jobbigt på vintern/hösten och när det är jättevarmt, när det regnar osv
12 feb, 2017 13:11 |
|
Skyfall
Elev |
12 feb, 2017 13:15 |
|
Vapor
Elev |
12 feb, 2017 13:22 |
|
Skyfall
Elev |
12 feb, 2017 13:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Ikväll, förhoppningsvis, ska mamma se sista Sherlock-avsnittet med mig! Kommer äntligen kunna prata med henne om det.
Och om jag inte kan sova inatt, så ska jag sätta mig ner och försöka göra subtitles till Sea Wall så hon kan se med mig.
12 feb, 2017 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen