@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lollo16
Elev |
11 feb, 2017 20:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
11 feb, 2017 21:01 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Lazarus, haha jag vet inte ens varför jag formulerade mig så. Inte som så att jag hade sett på melodifestivalen om jag inte ville se bumbibjörnarna. Såg ju inte förra helgen ;D
Yaay. Vad ska du måla/rita? 11 feb, 2017 21:03 |
|
Lazarus
Prefekt |
Kattbjörn
Där ser man! Vi får se. Jag tror det blir Andrew Scott iaf, haha! Måste få fler idéer snart, känner jag
11 feb, 2017 21:06 |
|
thecellabration
Elev |
pappas kompis är här och jag satt med dem och pratade om typ allt möjligt och så sa han plötsligt typ ”nu ska det ju alltid vara med ett homosexuellt par i alla böcker och filmer” och sa att det var PK och jag bara ooooook jag kan inte avgöra om han tycker detta är negativt vad kan jag säga utan att råka hinta om att jag inte är straight för att vara på säkra sidan
11 feb, 2017 21:24 |
|
Skyfall
Elev |
11 feb, 2017 21:24 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Jag får verkligen inte vara sjuk om två veckor!!!! Så det kanske är lika bra att jag blir det nu? Visserligen tenta på fredag men fredag om två veckor är SÅ mycket viktigare!
11 feb, 2017 21:56 |
|
Frivolt
Elev |
Dismissed följer mig på snapchat
11 feb, 2017 21:58 |
|
Borttagen
|
mello i år är verkligen,,,,,,, det värsta som har hänt mig??? mår så dåligt
11 feb, 2017 22:09 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Lazarus, jag sparar mig till Eurovision! Gillar inte Melodifestivalen men Eurovision älskar jag
Det blir säkert jättefint! sanna1324567, jag tänker såhär; SVT är lite panka efter att ha varit värd för Eurovision förra året (vilket var helt awesome och en av de roligaste grejerna jag upplevt). Resultat: De väljer ut lite sämre låtar till årets Melodifestival för att minska risken för att Sverige ska vinna hela alltet en sjunde gång och slippa arrangera allt 2018.. 11 feb, 2017 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen