@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har fått läkartid hos endokrinologen på reproduktionsmedicin nu. Det betyder att jag måste ta mina förberedande blodprover snart. Jag är rädd att mitt blod ska vara avvikande. Hade dessutom ashög puls i morse också enligt min app. Jag vet att man nog inte ska hetsa upp sig över en tillfällig (?) hög puls som mätts i en billig app. Men ändå.
Jag vet varken om jag ska börja med testosteron igen eller reproducera mig. Det var mest för att min läkare på könsidentitetsmottagningen rekommenderade att knyta mig till massa folk så att jag kan hålla dörrarna öppna. Det skadar väl inte tänkte jag. Sen fick jag hem ett tjockt kuvert med typ en miljon blodprovsremisser och började ångra mig lite 11 feb, 2017 01:17 |
|
MajPej<3
Elev |
Jag är jättetrött. Så trött att jag inte orkar lägga mig ner i sängen
Spoiler: Tryck här för att visa! Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 11 feb, 2017 01:17 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag fick ett sommarjobb som inte är svart och 5 dagar i veckan idaag=) [Jupp klockan är kvartöver 8 finsk tid och det vet jag redan x)]
11 feb, 2017 07:15 |
|
Borttagen
|
Jag har tre påsar halstabletter hemma för att jag har ont i halsen.
11 feb, 2017 07:28 |
|
Borttagen
|
medan jag har varit hemma & sjuk har tydligen resten av niorna i min skola bestämt att vi ska ha en bal under avslutningsveckan dvs när jag egentligen hade planerat att gå på the 1975 så,,, nu vet jag inte om jag kan??? hatar dem??? (nä om jag hade gjort det så hade jag struntat i balen och gått på konserten istället)
blir så ledsen varför kan vi inte ha bal på samma dag som skolavslutningen??? lördagen innan??? tisdag kväll??? 11 feb, 2017 11:22 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har tre påsar halstabletter hemma för att jag har ont i halsen. Hoppas du blir bättre snart!! Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 11 feb, 2017 11:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skar just upp tummen??? vet inte på vad?? blöder bara utav h-vete.
Fan D: Det här blir kul när man ska sprita händerna på jobbet D: 11 feb, 2017 12:04 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Hittade Melodifestivalen 2008 CD-skivan idag! år 2008 var jag 5 år och gick på dagis och vi spelade den skivan HELA tiden!
Allas favoritlåt var Upp o hoppa! När vi inte spelade den på bandspelaren så sjöng vi den HELA tiden! Men nu 9 år senare när jag förstår mer vad texten handlar om så undrar jag hur dagisfröknarna lät oss lyssna på den och sjunga den hela tiden! Seriöst! De sjunger om festande, att vara full och andra "Vuxengrejor"! (inte för att jag förstår det helt nu, men ändå! Jag förstår faktiskt lite mer nu än vad jag gjorde när jag var 5!) 11 feb, 2017 12:16 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill bli magiker ;O Som brynolf och ljung!! D: Alltså VILL XD
GinnyHermionePotter Haha xD Jaa, alltså det där har nog hänt alla xD När jag va liten lyssnade jag lixom på Britney Spears och Markoolio (Och nu vet man ju vad de låtarna handlar om xD ) 11 feb, 2017 12:47 |
|
Borttagen
|
när en missade den enda lektionen en hade för att skriva en rapport pga sjukdom och en måste skriva den hemma men,,, en inte förstår den andra frågan vilket leder till att en inte kan svara på tredje eller fjärde heller:-)
11 feb, 2017 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen