Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23545 23546 23547 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Atira:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk.


Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥

Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det.


Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha!

Jag tror nog aldrig att jag kommer komma över det. Tänker inte ens försöka heller. x)

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 feb, 2017 20:04

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Atira:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Atira:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk.


Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥

Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det.


Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha!

Jag tror nog aldrig att jag kommer komma över det. Tänker inte ens försöka heller. x)


Aww, men det är helt okej. Man kan ju inte tycka om allt här i världen heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

10 feb, 2017 20:13

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Hedwig96:
Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår

Men dem behöver ju inte matas mer än så väl?

Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde

förut har jag alltid matat dem varje dag nu får dom bara mat söndag, måndag och tisdag. Undantag idag då jag är sjuk och har tid

Krya på dig!

Tack

10 feb, 2017 20:39

Frivolt
Elev

Avatar


Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD

GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD

10 feb, 2017 20:44

Trädet
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD

GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD

Jag håller med! Jag vill kunna spela fiol under hela kvällen, men det hörs ända ut på gården och i hela trapphuset det borde finnas ljudisolerade väggar i varenda lägenhet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

10 feb, 2017 20:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Trädet:
Skrivet av Frivolt:
Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD

GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD

Jag håller med! Jag vill kunna spela fiol under hela kvällen, men det hörs ända ut på gården och i hela trapphuset det borde finnas ljudisolerade väggar i varenda lägenhet!


Eller huuuur!!! Önskar det kunde finnaas -.- Lixom helt och hållet, så inget hördes ut....
D:

10 feb, 2017 21:03

Aydane
Elev

Avatar


Såg precis första avsnittet av No Tomorrow. Alltså såååå mysig serie. Gillar den verkligen supermycket. Inte fastnat så här för en pilot sedan Community.

10 feb, 2017 22:10

Jullan bullan
Elev

Avatar


Då sitter man och gör en uppgift som ska in om typ en timme och man är långt ifrån klar med den måste verkligen lära mig att inte skjuta upp saker till sista dagen och speciellt inte när jag borde göra annat nu.

Teen Wolf<3<3

10 feb, 2017 22:21

Dashie97
Elev

Avatar


Jag ställde mig upp och mitt ben funkade inte av nån anledning så jag bara ramlade. Jag önskar att nån hade filmat eller åtminstone sett mig för det var så absurt

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

10 feb, 2017 23:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Onsenhelg med nästan hela gänget från boendet! Har sett fram emot det här sedan november. Kustlandet, havet, fota, äta mat från området, varma bad, koppla bort vardagen, fota mer, äta mer, skratta och ha gött med gänget, inte bli åksjuk i bilen (hände förra gången. Lätta japanska bilar rör sig oroväckande och i otakt på vägarna beroende på hastighet och vindar. Ytterst obehagligt) haha


Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 feb, 2017 00:21

1 2 3 ... 23545 23546 23547 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.