@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Atira: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk. Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥ Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det. Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha! Jag tror nog aldrig att jag kommer komma över det. Tänker inte ens försöka heller. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2017 20:04 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Atira: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Atira: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk. Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥ Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det. Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha! Jag tror nog aldrig att jag kommer komma över det. Tänker inte ens försöka heller. x) Aww, men det är helt okej. Man kan ju inte tycka om allt här i världen heller. 10 feb, 2017 20:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Hedwig96: Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår Men dem behöver ju inte matas mer än så väl? Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde förut har jag alltid matat dem varje dag Krya på dig! Tack 10 feb, 2017 20:39 |
|
Frivolt
Elev |
Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD
GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD 10 feb, 2017 20:44 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD Jag håller med! Jag vill kunna spela fiol under hela kvällen, men det hörs ända ut på gården och i hela trapphuset
10 feb, 2017 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Trädet: Skrivet av Frivolt: Ibland är det verkligen jäkla irriterande att bo i en lägenhet och ha grannar xD Lixom, jag vill bara dansa runt i rummet med musik på högsta volym. Men det går ju inte xD GAAH! xD Kunde inte alla grannar bli typ...döva för en timme eller nått? xD eller varför kan inte jag trolla så jag kunde göra nån förtrollning på min lägenhet så ingen annan kunde höra musiken xD Jag håller med! Jag vill kunna spela fiol under hela kvällen, men det hörs ända ut på gården och i hela trapphuset Eller huuuur!!! Önskar det kunde finnaas -.- Lixom helt och hållet, så inget hördes ut.... D: 10 feb, 2017 21:03 |
|
Aydane
Elev |
Såg precis första avsnittet av No Tomorrow. Alltså såååå mysig serie. Gillar den verkligen supermycket. Inte fastnat så här för en pilot sedan Community.
10 feb, 2017 22:10 |
|
Jullan bullan
Elev |
Då sitter man och gör en uppgift som ska in om typ en timme och man är långt ifrån klar med den
Teen Wolf<3<3 10 feb, 2017 22:21 |
|
Dashie97
Elev |
Jag ställde mig upp och mitt ben funkade inte av nån anledning så jag bara ramlade. Jag önskar att nån hade filmat eller åtminstone sett mig för det var så absurt
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 10 feb, 2017 23:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Onsenhelg med nästan hela gänget från boendet!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 feb, 2017 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen