Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23544 23545 23546 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Trädet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av MajPej<3:
Jippiiieee äntligen fredag! Riktigt härligt med helg!

Och sportlov! Iallafall för mig

Kul för dig! Har skola nästa vecka, men sedan sportlov!!

Det ska bli jätteskönt med lov nu vi hade fem prov i veckan

Oj...Jag hade dött. Vi hade två prov

Men fyra av de var Nationella, och sen hade vi ett matteprov också! Man behövde inte läsa på till de så det var inte så jobbigt!
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av MajPej<3:
Jippiiieee äntligen fredag! Riktigt härligt med helg!

Och sportlov! Iallafall för mig

Kul för dig! Har skola nästa vecka, men sedan sportlov!!

Det ska bli jätteskönt med lov nu vi hade fem prov i veckan

Ojojoj det var mycket! Har haft 2-3 prov/inlämning som mest

Det brukar vi också ha i vanliga fall!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

10 feb, 2017 15:48

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är sjuk

Krya på dig!!! Du kan ju inte vara sjuk på alla hjärtans såg!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

10 feb, 2017 15:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Jag är sjuk

Krya på dig!!! Du kan ju inte vara sjuk på alla hjärtans såg!

Tack♥

10 feb, 2017 15:58

MajPej<3
Elev

Avatar


Nu ska jag på innebandytinnebandyträning!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

10 feb, 2017 16:42

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Hedwig96:
Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår

Men dem behöver ju inte matas mer än så väl?

Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde

förut har jag alltid matat dem varje dag nu får dom bara mat söndag, måndag och tisdag. Undantag idag då jag är sjuk och har tid

10 feb, 2017 17:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Hedwig96:
Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår

Men dem behöver ju inte matas mer än så väl?

Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde

förut har jag alltid matat dem varje dag nu får dom bara mat söndag, måndag och tisdag. Undantag idag då jag är sjuk och har tid

Krya på dig!

10 feb, 2017 17:20

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk.


Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

10 feb, 2017 18:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Atira:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk.


Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥

Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 feb, 2017 18:39

Obliviate_
Elev

Avatar


Kokar potatis, steker rödspätta och gör dillsås. Och mugglar. Och gör test på hur många hundraser jag känner till. (Blev 77/100. Ändå rätt nöjd)


//Multitasking

10 feb, 2017 18:40

Atira
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Atira:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk.


Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥

Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det.


Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fb0b461a92d5d79c076639215a6b23103%2Fbe23b914db5c5e5f-73%2Fs500x750%2Fc37a093dd6ef90cde28848d249f7a79dd9ef5e80.gifv

10 feb, 2017 18:50

1 2 3 ... 23544 23545 23546 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.