@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av MajPej<3: Kul för dig! Har skola nästa vecka, men sedan sportlov!! Det ska bli jätteskönt med lov nu Oj...Jag hade dött. Vi hade två prov Men fyra av de var Nationella, och sen hade vi ett matteprov också! Man behövde inte läsa på till de så det var inte så jobbigt! Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Trädet: Skrivet av MajPej<3: Kul för dig! Har skola nästa vecka, men sedan sportlov!! Det ska bli jätteskönt med lov nu Ojojoj det var mycket! Har haft 2-3 prov/inlämning som mest Det brukar vi också ha i vanliga fall!
10 feb, 2017 15:48 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk Krya på dig!!! Du kan ju inte vara sjuk på alla hjärtans såg! Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 10 feb, 2017 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Jag är sjuk Krya på dig!!! Du kan ju inte vara sjuk på alla hjärtans såg! Tack♥ 10 feb, 2017 15:58 |
|
MajPej<3
Elev |
10 feb, 2017 16:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Hedwig96: Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår Men dem behöver ju inte matas mer än så väl? Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde förut har jag alltid matat dem varje dag 10 feb, 2017 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Hedwig96: Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår Men dem behöver ju inte matas mer än så väl? Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde förut har jag alltid matat dem varje dag Krya på dig! 10 feb, 2017 17:20 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk. Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥ 10 feb, 2017 18:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk. Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥ Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2017 18:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Kokar potatis, steker rödspätta och gör dillsås. Och mugglar. Och gör test på hur många hundraser jag känner till. (Blev 77/100. Ändå rätt nöjd)
//Multitasking 10 feb, 2017 18:40 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Atira: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag ligger och tittar på mumin och är nostalgisk. Var tvungen att tumma detta! Dels p.g.a mitt användarnamn här, men mumin är verkligen mysigt! ^^ ♥ Jag har alltid hatat mumin. x) Tyckte det programmet var läskigt och jag har fortfarande inte kommit över det hah. Så konstiga figurer, något skumt med miljön också har aldrig riktigt tyckt om finlandssvenska, det gör allting så mycket konstigare typ. En gång hade jag till och med en mardröm om mumintrollen haha. :< Tycker fortfarande inte om det. Haha, oj förstår inte hur man kan hata det programmet! Men håller med dig om att det kan upplevas läskigt, för jag var faktiskt rädd för det när jag var liten. x) Men det gick över när jag blev lite större.. sen älskar jag de finlandssvenska dialekterna också haha! 10 feb, 2017 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen