@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Himla snö! Kommer precis när man vill börja använda vår kläder, slippa tjocka vinterkläder och slippa frysa. När man bara vill att sommaren ska komma! Tvärtom hos mig, alla längtar efter snö med den kommer inte Du kan få min snö! Jag skickar den på posten Jaaaaaaaaa Vart bor du? Halmstad Spoiler: Tryck här för att visa! Va?? Jag bor i Sundsvall!! No!!!!!!!!!! Livet är inte rättvist... livet är j*vligt orättvist. Sant. *försöker låta vuxen* *försökte det också* Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 9 feb, 2017 17:03 |
|
Lollo16
Elev |
Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Lollo16: Skrivet av MajPej<3: Himla snö! Kommer precis när man vill börja använda vår kläder, slippa tjocka vinterkläder och slippa frysa. När man bara vill att sommaren ska komma! Tvärtom hos mig, alla längtar efter snö med den kommer inte Du kan få min snö! Jag skickar den på posten Jaaaaaaaaa Vart bor du? Halmstad Spoiler: Tryck här för att visa! Va?? Jag bor i Sundsvall!! No!!!!!!!!!! Livet är inte rättvist... livet är j*vligt orättvist. Sant. *försöker låta vuxen* *försökte det också* ![]()
9 feb, 2017 17:05 |
|
Frivolt
Elev |
9 feb, 2017 17:22 |
|
thecellabration
Elev |
detta är mitt 666:e inlägg, hej
9 feb, 2017 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thecellabration: detta är mitt 666:e inlägg, hej DJÄVULEN! 9 feb, 2017 18:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Varför har de flesta youtubers en så hemsk musiksmak eller i alla fall, varför måste de ha världens mest OBNOXIOUS musik i outrot på högsta volym? Jag måste skruva upp på högsta volym när de pratar jättelågt och sen bara musiken skriker en rätt i örat. -.-
9 feb, 2017 18:28 |
|
theLilyPotter
Elev |
Hello! Hur gör man så att man kan välja namn på en länk(om ni fattar vad jag menar när jag säger så)?
![]()
9 feb, 2017 18:30 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Fellrendión: Varför har de flesta youtubers en så hemsk musiksmak eller i alla fall, varför måste de ha världens mest OBNOXIOUS musik i outrot på högsta volym? Jag måste skruva upp på högsta volym när de pratar jättelågt och sen bara musiken skriker en rätt i örat. -.- Åh, någon mer än jag som märkte det! Blir så irriterad på sånt... försöker alltid stänga av innan outrot för att jag hatar höga ljud, men ibland glömmer jag, och ibland vet man inte ens när de ska avsluta osv -.- Kan de inte ha samma volym på allting? Eller, om de nu höjer något, så kan de väl höja volymen på spåret där de pratar? _________ theLilyPotter Menar du att man lägger en länk och skriver en text "över" den? Isf, [ url=länk här]text som du vill ha[ /url] <- utan mellanslag
9 feb, 2017 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av theLilyPotter: Hello! Hur gör man så att man kan välja namn på en länk(om ni fattar vad jag menar när jag säger så)? Citera mig! 9 feb, 2017 18:33 |
|
theLilyPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av theLilyPotter: Hello! Hur gör man så att man kan välja namn på en länk(om ni fattar vad jag menar när jag säger så)? Citera mig! Hur gör du så allyson? ![]()
9 feb, 2017 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen