Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23533 23534 23535 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


alltså. åter igen en människa som är helt förbluffad. Fick höra idag; "Du är så snäll, det är helt fantastiskt, aldrig mött en person som du, du vill inte nån människa nått illa utan älskar alla."



HAHAHAHAHA..hahaha...hahaha....ha

7 feb, 2017 22:43

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av thecellabration:
ok kolla här det kanske bara är jag som ser det jag vet inte men sedan jag började med mitt gymnasiearbete, en webcomic, i september så känns det faktiskt som att min stil har förbättrats???? liksom inte mkt men ändå????

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FMSorPPI.jpg
första bilden jag gjorde i september

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FCAaOyk1.jpg
senaste bilden jag gjorde idag

idkkkk som sagt kanske bara är jag som tycker det är skillnad men???? kul i alla fall, jag tror jag ritar mer "enklare" typ men känns som att det passar mer? idk


Jag håller faktiskt med! Framförallt färgläggningen (skuggning etc) ser helt fantastisk ut på den sista bilden. Om man jämför båda closeups på handen så tycker i alla fall jag att den nya ser mycket mer 'levande' ut, utan att för den delen bli för fotorealistisk-ish. Ser superbra ut!

Gillar också de lite starkare färgerna, bryter av väldigt snyggt från det gråbeiga.

7 feb, 2017 22:44

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
alltså. åter igen en människa som är helt förbluffad. Fick höra idag; "Du är så snäll, det är helt fantastiskt, aldrig mött en person som du, du vill inte nån människa nått illa utan älskar alla."



HAHAHAHAHA..hahaha...hahaha....ha

Haha, men det är ju bra att vara snäll

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

7 feb, 2017 22:51

Borttagen

Avatar


Här vill man få bra sovrutiner, men så har man druckit en hel 1,5 liter pepsi... som vanligt

7 feb, 2017 22:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Obliviate_:
alltså. åter igen en människa som är helt förbluffad. Fick höra idag; "Du är så snäll, det är helt fantastiskt, aldrig mött en person som du, du vill inte nån människa nått illa utan älskar alla."



HAHAHAHAHA..hahaha...hahaha....ha

Haha, men det är ju bra att vara snäll


Jag är inte snällare än nån annan. Är däremot jävligt väluppfostrad så jag framstår som en jäkla ängel gentemot folk jag inte känner. Sen är jag långt ifrån det "egentligen."

7 feb, 2017 23:05

Dashie97
Elev

Avatar


Det var jag som började spamma anslagstavlan om daleks och nu har två andra också skrivit EXTERMINATE med gigantisk text

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

7 feb, 2017 23:05

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar



Säg åt mig att trycka på 'skicka'.

7 feb, 2017 23:49

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:

Säg åt mig att trycka på 'skicka'.

Tryck på 'skicka'.

Om det inte är något elakt till mig.

7 feb, 2017 23:51

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Dashie97:
Det var jag som började spamma anslagstavlan om daleks och nu har två andra också skrivit EXTERMINATE med gigantisk text

Ha! Jag visste att det var du som hade startat det! Jag behövde täcka över en annan lapp så jag tyckte det var passande med en stor EXTERMINATE-lapp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

8 feb, 2017 00:07

Dashie97
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Dashie97:
Det var jag som började spamma anslagstavlan om daleks och nu har två andra också skrivit EXTERMINATE med gigantisk text

Ha! Jag visste att det var du som hade startat det! Jag behövde täcka över en annan lapp så jag tyckte det var passande med en stor EXTERMINATE-lapp

Jag håller med

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

8 feb, 2017 00:11

1 2 3 ... 23533 23534 23535 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.