@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
7 feb, 2017 20:27 |
|
MajPej<3
Elev |
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag
Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 7 feb, 2017 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MajPej<3: tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid 7 feb, 2017 20:36 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din.. Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 7 feb, 2017 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din.. Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de 7 feb, 2017 20:40 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din.. Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de A det är nog bäst Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 7 feb, 2017 20:42 |
|
Trädet
Elev |
7 feb, 2017 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din.. Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de Jag kommer mata min hela tiden sedan glömmer jag xD 7 feb, 2017 21:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Fryser
Dricker te Äter popcorn Ser på Ung och Botskämd Fuktar för min/vår generation och mänsklighetens överlevnad "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 feb, 2017 21:15 |
|
thecellabration
Elev |
ok kolla här det kanske bara är jag som ser det jag vet inte men sedan jag började med mitt gymnasiearbete, en webcomic, i september så känns det faktiskt som att min stil har förbättrats???? liksom inte mkt men ändå????
Spoiler: Tryck här för att visa! idkkkk som sagt kanske bara är jag som tycker det är skillnad men???? kul i alla fall, jag tror jag ritar mer "enklare" typ men känns som att det passar mer? idk 7 feb, 2017 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen