Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23532 23533 23534 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Hedwig96:
Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår

Men dem behöver ju inte matas mer än så väl?

Jag glömde mata min drake i 41 dagar och han överlevde

7 feb, 2017 20:27

MajPej<3
Elev

Avatar


tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

7 feb, 2017 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid

7 feb, 2017 20:36

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid

Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din..

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

7 feb, 2017 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid

Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din..

Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de

7 feb, 2017 20:40

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid

Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din..

Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de

A det är nog bäst

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

7 feb, 2017 20:42

Trädet
Elev

Avatar


Det är asnice att göra läxorna (=muggla ) i badet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

7 feb, 2017 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
tjena - Oj! Jag matar min typ varannan dag

Jag vet, jag glömde bort den helt, den dog nyligen men efter det så matade jag typ alltid

Men dör drakar även fast man matar då? För du alltid matade din..

Den var väl halv döende efter att ha svält så länge men de dör efter ett tag ändå, men desto bättre du sköter dem desto längre lever de

Jag kommer mata min hela tiden sedan glömmer jag xD

7 feb, 2017 21:04

Vildvittra
Elev

Avatar


Fryser
Dricker te
Äter popcorn
Ser på Ung och Botskämd
Fuktar för min/vår generation och mänsklighetens överlevnad

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 feb, 2017 21:15

thecellabration
Elev

Avatar

+1


ok kolla här det kanske bara är jag som ser det jag vet inte men sedan jag började med mitt gymnasiearbete, en webcomic, i september så känns det faktiskt som att min stil har förbättrats???? liksom inte mkt men ändå????

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FMSorPPI.jpg
första bilden jag gjorde i september

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FCAaOyk1.jpg
senaste bilden jag gjorde idag

idkkkk som sagt kanske bara är jag som tycker det är skillnad men???? kul i alla fall, jag tror jag ritar mer "enklare" typ men känns som att det passar mer? idk

7 feb, 2017 21:49

1 2 3 ... 23532 23533 23534 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.