@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
TrädetAllysonWeasleyHufflepuff
Tack! :' _________________ ALLTSÅ i alla år har jag gjort min egen tårta men i år sa familjen att de beställer istället och liksom kommer hem från tandläkaren till det här: ![]() Jag är helt "iiiiiih" i hjärnan och kan inte ens le för mycket pga bedövning, men gah, blev så glad? (Seriöst, Rammstein, Ralph Fiennes, Heath Ledger/Joker, John Barrowman OCH Andrew Scott? ♥ ♥ ♥)
7 feb, 2017 17:14 |
|
Borttagen
|
Lazarus WOW! Vill också ha en sån där tårta!!!
7 feb, 2017 17:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Säg åt mig att laga mat..
7 feb, 2017 17:42 |
|
PotterHead4evr
Elev |
7 feb, 2017 17:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Kan också behöva uppmuntras på den fronten nu. Istället för att göra läxor och laga mat, hänger jag här. But, mugglis is my life. Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 feb, 2017 17:55 |
|
thecellabration
Elev |
vila i frid hans rosling
har inte sett någonting med honom på jättelänge kommer inte ihåg om jag håller med om allting men han hade ett underbart sätt att förklara saker på, mina samhällslärare visade alltid videos med honom och pratade om hur mkt de gillade honom :^) 7 feb, 2017 17:56 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Kan också behöva uppmuntras på den fronten nu. Istället för att göra läxor och laga mat, hänger jag här. But, mugglis is my life. Sant!!
7 feb, 2017 18:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår
7 feb, 2017 19:05 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Hinner bara mata mina stackars drakar 3 dagar i veckan. Visste ju att jag inte skulle hinna med dem i vår Men dem behöver ju inte matas mer än så väl? Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 7 feb, 2017 19:38 |
|
Klaestron
Elev |
7 feb, 2017 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen