@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Lazarus: ...happy birthday to me Det är på något sätt alltid roligt när mina syskon glömmer hur gammal jag är ♥ Men Luu var bäst, för direkt vid midnatt sparkade han in dörren till mitt rum, med en mug cake i ena handen och mobil som spelade Die Young Parody i andra handen. Och jag fick ett kort där det stod "Nobody likes you when you're 23!". GRATTIS!!!
7 feb, 2017 11:14 |
|
Meowsy
Elev |
Har sovit 2 timmar per natt sedan torsdag.. mina ögon dödar mig. Är så jäkla trött, dock kan jag inte sova eftersom jag sitter instängd i ett klassrum '
7 feb, 2017 11:37 |
|
thecellabration
Elev |
har håltimme just nu och nästa lektion har jag svenskaprov vilket är bra för det betyder att jag måste hitta något att göra som inte är att plugga eftersom jag egentligen måste plugga så har spenderat typ 40 min på mitt gymnasiearbete, jag är bara produktiv när jag borde vara produktiv med något annat
7 feb, 2017 12:28 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
7 feb, 2017 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: ...happy birthday to me Det är på något sätt alltid roligt när mina syskon glömmer hur gammal jag är ♥ Men Luu var bäst, för direkt vid midnatt sparkade han in dörren till mitt rum, med en mug cake i ena handen och mobil som spelade Die Young Parody i andra handen. Och jag fick ett kort där det stod "Nobody likes you when you're 23!". GRATTIS!!!!! 7 feb, 2017 15:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
7 feb, 2017 16:05 |
|
thecellabration
Elev |
mike dirnt lade upp en bild på honom och billie på instagram innan och den ser ut som att den kan vara från min konsert + tror att jag har en bild som jag tog (med mkt sämre kvalité då) nästan exakt samtidigt
![]() (önskar min bild var skarpare </////3 har massa bilder som är jättebra men inte den) 7 feb, 2017 16:24 |
|
dimmig
Elev |
Någon som är intresserad av att rolla?
7 feb, 2017 16:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Om vad? Är du bra? Har du erfarenhet? Skriver du i nutid? Jag form?
Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 feb, 2017 16:56 |
|
dimmig
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Om vad? Är du bra? Har du erfarenhet? Skriver du i nutid? Jag form? Öppen för det mesta! Rollade massor som yngre men har inte skrivit ordentligt på över ett år nu, så jag kan inte lova att jag är jättebra just nu, men jag föröker mitt bästa 7 feb, 2017 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen