@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Fint förhållande jag har.
Sambon har tjatat ett tag om roadtrip. Har sagt nej bcause ekonomi. Sen var han o svärmor på mig om ullared. Samma svar där. Sen idag kommer han glatt o säger att han vill åka till min hunds uppfödare o hälsa på. Enkel resa på 30 mil. Säger att jag inte vill följa med. (Det vet han sen tidigare egentligen.) Säger att han ist kan ta med sig sin dotter o åka resan så får jag vara ensammen en dag. (Något han också vet att jag uppskattar). Nöjd i hågen går jag glatt med på att han ska åka till uppfödaren. Sen nu precis slog det mig. Han har alltså fått mig att gå från att vägra roadtrip till att skicka iväg honom på en själv och att vara nöjd över det. And that kids is how to manipulate. 6 feb, 2017 22:41 |
|
tuvaF
Elev |
Skrivet av Bokhyllan: Idag på svensklektionen skrev en i min klass "We ♥ Sana" på tavlan. (Läraren heter Sanna.) Vet inte om det bara var ett vanligt stavfel eller om det gömde sig en hemlig Skam-referens där...? det måste vara en koppling till skam, hahaha
6 feb, 2017 22:42 |
|
Frivolt
Elev |
Min telefon har överlevt många fall i marken, även asfalt!
Men idag tappade jag ner den i asfalt/is = nu är skärmen sprucken i vänstra hörnet D: den funkar ju iofs men irriterande D: 6 feb, 2017 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
Har ett rivsår på båda händerna från en av våra katter som är en kattunge. Man får verkligen akta sig för. x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2017 00:23 |
|
Kaiia
Elev |
7 feb, 2017 00:40 |
|
Borttagen
|
Vill sova men kan inte pga min ångest...
7 feb, 2017 00:42 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Varför somnar jag bara när det är meningen att jag inte ska sova?.. har jobbat upp en duktig sömnbrist, kan knappt hålla mig vaken i skolan eller när jag kommer hem på eftermiddagen och har 1000 saker att göra samt linser i ögonen. Men när jag väl bäddat ner mig i sängen för att sova ba nope ...
7 feb, 2017 00:44 |
|
Frivolt
Elev |
Kan inte sova.... bleh
7 feb, 2017 02:28 |
|
Ella01
Elev |
Oh vad kul, får man fråga vadå? ✩✩✩ 7 feb, 2017 07:31 |
|
Lazarus
Prefekt |
...happy birthday to me
Det är på något sätt alltid roligt när mina syskon glömmer hur gammal jag är ♥ Men Luu var bäst, för direkt vid midnatt sparkade han in dörren till mitt rum, med en mug cake i ena handen och mobil som spelade Die Young Parody i andra handen. Och jag fick ett kort där det stod "Nobody likes you when you're 23!".
7 feb, 2017 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen