@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Fick en födelsedagspresent redan ikväll (fyller år imorgon egentligen) och... jag ska alltså se Rammstein, i Finland, i juni??? ♥ ♥ ♥
asdfghjkl ♥ ♥ ♥
6 feb, 2017 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Fick en födelsedagspresent redan ikväll (fyller år imorgon egentligen) och... jag ska alltså se Rammstein, i Finland, i juni??? ♥ ♥ ♥ asdfghjkl ♥ ♥ ♥ GRATTIS I FÖRSKOTT! 6 feb, 2017 19:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lazarus: Fick en födelsedagspresent redan ikväll (fyller år imorgon egentligen) och... jag ska alltså se Rammstein, i Finland, i juni??? ♥ ♥ ♥ asdfghjkl ♥ ♥ ♥ GRATTIS I FÖRSKOTT! Tack! :'
6 feb, 2017 19:52 |
|
thecellabration
Elev |
alltså jag har gått i skolan i 12 år och vet fortfarande inte hur en pluggar till prov??????
6 feb, 2017 20:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Fick en födelsedagspresent redan ikväll (fyller år imorgon egentligen) och... jag ska alltså se Rammstein, i Finland, i juni??? ♥ ♥ ♥ asdfghjkl ♥ ♥ ♥ Heeeyyy Welcome to Finland i förtid x)
6 feb, 2017 20:12 |
|
Borttagen
|
Fick lust att resa till Pripjat/Prypjat... strålande (^^) val av resmål! Jag har försökt komma på nånstans att resa till.
6 feb, 2017 20:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Neej, påriktigt? Fan va synd! Hur länge är du där? japp.... först var det tänkt att jag sku komma hem i mitten av Maj men tror det blir redan i April ändå eftersom jag kommer göra min praktik snabbare än planerat. Så jag vet inte riktigt, men inte före April iallafall 6 feb, 2017 20:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Lazarus: Fick en födelsedagspresent redan ikväll (fyller år imorgon egentligen) och... jag ska alltså se Rammstein, i Finland, i juni??? ♥ ♥ ♥ asdfghjkl ♥ ♥ ♥ Heeeyyy Welcome to Finland i förtid x) Haha, tack! Har bara varit där en gång tbh, men det var fint, så åker gärna tillbaka ^^
6 feb, 2017 20:28 |
|
Borttagen
|
Fy fan för att sitta och författa mastodonttexter på det där förbannade avskrädet till mobila telefonmaskin, bara för att den korkade laptopen inte vill fungera utan att kräkas felmeddelanden i ansiktet på mig, pipa hysteriskt och blinka frenetiskt så fort jag kommer i närheten.
I swear to the Gods, mina maskiner måste ha egna medvetanden för de hatar mig ta mig fan hela tiden. I have duties to tend to. 6 feb, 2017 20:57 |
|
Bokhyllan
Elev |
Idag på svensklektionen skrev en i min klass "We ♥ Sana" på tavlan. (Läraren heter Sanna.) Vet inte om det bara var ett vanligt stavfel eller om det gömde sig en hemlig Skam-referens där...?
6 feb, 2017 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen