@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Frivolt
![]() hjälp mig. Also, jag har sett så mycket grejer med Andrew att jag inte längre ens ser att det är Andrew som spelar Moriarty, hah. Min hjärna bara "nope, det där är inte Andrew, det är Moriarty" Tror nästan det är pga Sea Wall.
6 feb, 2017 14:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Frivolt ![]() hjälp mig. Also, jag har sett så mycket grejer med Andrew att jag inte längre ens ser att det är Andrew som spelar Moriarty, hah. Min hjärna bara "nope, det där är inte Andrew, det är Moriarty" Tror nästan det är pga Sea Wall. HAHAHAH XD XD OMG! Så klockrent!! Kan nog va så ja ^_^ 6 feb, 2017 14:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: HAHAHAH XD XD OMG! Så klockrent!! Kan nog va så ja ^_^ Det kan jag (mest för att jag har skådespelat själv kanske, idk?) Men det är liksom, ju mer jag ser intervjuer etc med Andrew, desto mer känner jag att de har en helt annan skådespelare som spelar Moriarty x)
6 feb, 2017 14:31 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av MajPej<3: Jag har världens sämsta lärare!! Samma hör, på idrotten idag hade vi en vikarie som bara stod vid sidan och tittade på. Gissa vad alla gjorde då, de sprang runt och skrek och sköt bollar på varandra...
6 feb, 2017 15:18 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Trädet: Skrivet av MajPej<3: Jag har världens sämsta lärare!! Samma hör, på idrotten idag hade vi en vikarie som bara stod vid sidan och tittade på. Gissa vad alla gjorde då, de sprang runt och skrek och sköt bollar på varandra... Så är det alltid när min klass har vikarie... Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 6 feb, 2017 15:26 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2017 15:35 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."? Nej jag HAR världens sämsta lärare! Jaha jag trodde du skrev "Jag är väldens sämsta lärare..." hahha jag läser inte noggrant xD Haha, det händer ju ibland! Hahhah jag läste också "är världens sämsta lärare" x)
6 feb, 2017 15:41 |
|
Emmi
Prefekt |
6 feb, 2017 15:47 |
|
thecellabration
Elev |
jag har tydligen svenskaprov i språkhistoria imorgon, sådant som är bra att komma på dagen innan
6 feb, 2017 16:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mwah.. jag har hittat en diabetesbuddy i skolan *.* det är så kul när sånt händer för normalt känner en sig lite alien med sina sprutor och sensorer och diagram och siffror,..
Men så sitter man och jämför insulinmärken och diskuterar hba1c och inser att man plötsligt inte är ensam om att bära runt på grejer överallt och vara omständig och ha en liten robotknapp på armen.. 6 feb, 2017 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen