Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23525 23526 23527 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MajPej<3
Elev

Avatar


Jag har världens sämsta lärare!!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

6 feb, 2017 08:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

6 feb, 2017 12:11

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag försöker lista mina favoritsoundtrack. Det är ingen shocker att alla mina fandoms har bra musik.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 feb, 2017 12:41

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

Va e nej...?

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

6 feb, 2017 12:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

Va e nej...?

Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."?

6 feb, 2017 12:50

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Min röst.. tungan har fastnat i halsgropen. Ungefär så känns det efter den helgens intensiva pluggande med stängd mun. Har egentligen behövt ägna tid åt studier ikväll men har läst nyheter på svenska, engelska och japanska i 2 timmar för att få igång systemet igen. HELT SLUT! Tungan och käken är hur trött som helst???

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 feb, 2017 12:51

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

Va e nej...?

Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."?

Nej jag HAR världens sämsta lärare!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

6 feb, 2017 12:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

Va e nej...?

Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."?

Nej jag HAR världens sämsta lärare!

Jaha jag trodde du skrev "Jag är väldens sämsta lärare..." hahha jag läser inte noggrant xD

6 feb, 2017 12:56

MajPej<3
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MajPej<3:
Jag har världens sämsta lärare!!

Är du en lärare? :O

Va e nej...?

Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."?

Nej jag HAR världens sämsta lärare!

Jaha jag trodde du skrev "Jag är väldens sämsta lärare..." hahha jag läser inte noggrant xD

Haha, det händer ju ibland!

Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre

6 feb, 2017 13:23

Frivolt
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F16265627_10154336764207916_5374654807187571347_n.jpg%3Foh%3Dce92502a04f661d8bcf38b850d26366c%26amp%3Boe%3D59437852

6 feb, 2017 14:09

1 2 3 ... 23525 23526 23527 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.