@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MajPej<3
Elev |
6 feb, 2017 08:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MajPej<3: Jag har världens sämsta lärare!! Är du en lärare? :O 6 feb, 2017 12:11 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag försöker lista mina favoritsoundtrack. Det är ingen shocker att alla mina fandoms har bra musik.
6 feb, 2017 12:41 |
|
MajPej<3
Elev |
6 feb, 2017 12:45 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2017 12:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Min röst.. tungan har fastnat i halsgropen. Ungefär så känns det efter den helgens intensiva pluggande med stängd mun. Har egentligen behövt ägna tid åt studier ikväll men har läst nyheter på svenska, engelska och japanska i 2 timmar för att få igång systemet igen. HELT SLUT! Tungan och käken är hur trött som helst???
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 feb, 2017 12:51 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."? Nej jag HAR världens sämsta lärare! Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 6 feb, 2017 12:55 |
|
Borttagen
|
6 feb, 2017 12:56 |
|
MajPej<3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MajPej<3: Skrivet av Borttagen: Men varför skrev du att du var "Världens sämsta lärare..."? Nej jag HAR världens sämsta lärare! Jaha jag trodde du skrev "Jag är väldens sämsta lärare..." hahha jag läser inte noggrant xD Haha, det händer ju ibland! Ny användare ---> Skyfall|Detta konto används inte längre 6 feb, 2017 13:23 |
|
Frivolt
Elev |
6 feb, 2017 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen