@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cawith
Elev |
Det löste sig btw eftersom att min nya är i Windows 10 vilket den gamla inte var så gick den att rädda som tur var.
5 feb, 2017 18:55 |
|
Borttagen
|
5 feb, 2017 19:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
Sov sammanlagt 5h inatt, och det slutar alltid med att jag hela dagen känner mig kreativ och inspirerad.
Ska försöka jobba med en grej ikväll, och jag hoppas att det kommer bli så som jag vill. Tänkte fota, men det är inte min starka sida (but then again, what is?)...
5 feb, 2017 19:29 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 feb, 2017 20:05 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Beställde precis min studentmössa eftersom den 16 juni tar jag studenten. Hur i helvete gick tiden så fort??? Känner mig fortfarande som sexton, inte snart nitton.
5 feb, 2017 20:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Beställde precis min studentmössa eftersom den 16 juni tar jag studenten. Hur i helvete gick tiden så fort??? Känner mig fortfarande som sexton, inte snart nitton. Hah, jag känner mig som fjorton, är tretton. Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 feb, 2017 20:15 |
|
Cawith
Elev |
Kopplade nyss in en till skärm till min dator och det kan ha varit det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv. Nu kan jag äntligen måla och kolla på serier samtidigt haha.
5 feb, 2017 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ha.. när jag skrev ett brev till Tim Burton för några veckor sedan så skrev jag med mitt telefonnummer... ha. ha.. -den- lär ju verkligen hända, han blir nog inte min husdesigner.. -_ Han kanske gör det iallafall, saker man tror inte händer kanske händer x) .. lovar att hälsa från dig..! 5 feb, 2017 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ha.. när jag skrev ett brev till Tim Burton för några veckor sedan så skrev jag med mitt telefonnummer... ha. ha.. -den- lär ju verkligen hända, han blir nog inte min husdesigner.. -_ Han kanske gör det iallafall, saker man tror inte händer kanske händer x) .. lovar att hälsa från dig..! Tack! x)) 5 feb, 2017 20:58 |
|
Fjalar
Elev |
Min mentor fortsätter förundra mig. Jag svarade på hennes sms en timme efter att jag fick det. Hon svarade på mitt sms efter bara några få sekunder.
5 feb, 2017 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen