@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
....började plugga skitbra. Sedan skulle jag skriva ett tal om valfritt... suttit på timmar och vet inte riktigt vad jag vill komma fram till med vad jag ...skriver. vad vill jag ens skriva? gahahh. jobbigt! slöseri med tid!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 feb, 2017 08:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? 5 feb, 2017 09:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! 5 feb, 2017 09:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! Okej, tack. Fint namn! 5 feb, 2017 09:35 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! Okej, tack. Fint namn! Jaa Som sagt, de va inte vi som gav honom namnet. Atlas är en omplaseringshund.
5 feb, 2017 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! Okej, tack. Fint namn! Jaa Som sagt, de va inte vi som gav honom namnet. Atlas är en omplaseringshund. Okej, hur gammal är han? 5 feb, 2017 09:38 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! Okej, tack. Fint namn! Jaa Som sagt, de va inte vi som gav honom namnet. Atlas är en omplaseringshund. Okej, hur gammal är han? 2 år. Så han har fortfarande lite "valpighet" kvar
5 feb, 2017 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad Vad kul! Vad heter den? Den heter Atlas Och det var inte mig du fråga! Okej, tack. Fint namn! Jaa Som sagt, de va inte vi som gav honom namnet. Atlas är en omplaseringshund. Okej, hur gammal är han? 2 år. Så han har fortfarande lite "valpighet" kvar Okej 5 feb, 2017 09:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Såg på facebook. Nån som hade skrivit "Jews belong in the oven" och ritat swastikor på alla informationstavlor i tunnelbanan i New york.
Trevlig värld vi bor i. 5 feb, 2017 10:43 |
|
thecellabration
Elev |
5 feb, 2017 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen