@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥ Varför just Atlas? Ledsen tänker på titanen Atlas... Men det är ett fint namn! Det var inte vi som döpte hunden. Detta var en omplaseringshund så han var döpt till Atlas innan vi köpte honom Jaha! Men det är iallafall ett mycket fint namn! 4 feb, 2017 19:40 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥ Varför just Atlas? Ledsen tänker på titanen Atlas... Men det är ett fint namn! Det var inte vi som döpte hunden. Detta var en omplaseringshund så han var döpt till Atlas innan vi köpte honom Jaha! Men det är iallafall ett mycket fint namn! Aa, och han är väldigt fin
4 feb, 2017 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥ Varför just Atlas? Ledsen tänker på titanen Atlas... Men det är ett fint namn! Det var inte vi som döpte hunden. Detta var en omplaseringshund så han var döpt till Atlas innan vi köpte honom Jaha! Men det är iallafall ett mycket fint namn! Aa, och han är väldigt fin Vad kul att du gillar din hund 4 feb, 2017 19:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skulle fira min födelsedag lite tidigare, dvs idag, med familjen och så men det resulterade i att alla bråkade.
Och det är därför jag från början inte ville fira alls... Men ska i alla fall prata med farmor på Skype snart, så förhoppningsvis mår jag lite bättre ♥
4 feb, 2017 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! 4 feb, 2017 21:58 |
|
theLilyPotter
Elev |
4 feb, 2017 23:07 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! Så ni köpte den, vad kul!!!! GRATTIS!!!!!! Ja, vi köpte den, blev jätteglad
4 feb, 2017 23:20 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 23:22 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Gå och lägga sig - eller.. plocka fram rit-grejerna?
That is the question.. 4 feb, 2017 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag köpte idag en ny byrå till badrummet att ha badrumsgrejer i men jag hade inte tänkt på vad jag skulle använda ytan ovanpå byrån till... funderade lite, ska jag ställa tuber och flaskor där, en blomkruka, zen-stenar, stearinljus... inget kändes rätt. Lät det vara. Skulle sedan trimma skägget (för jag ska på deeeejt i morgon!!) och tog av mig min t-shirt för att inte få den helt stickig... och nu kommer det:
Jag lade t-shirten på byrån. Så naturligt. Som att den alltid stått där, och att jag alltid brukade lägga kläder på den. Det kanske är det som är dess mening, ytan jag lägger mina kläder på medan jag duschar/rakar mig/etc? Plötsligt blev det så lätt. 5 feb, 2017 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen